zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

بیولوژی و تأثیرات زیست محیطی نقره

دستبند نقره

نقره به صورت طبیعی در تن آدم نیست . نقره خالص غیرسمی است ولی نمک های آن سمی بوده و ممکن است سرطان . . . 

نقره به صورت طبیعی در تن آدم نیست . نقره خالص غیرسمی است البته نمک های آن سمی بوده و ممکن است سرطان . . . 

نقره را با سکو خلوص های گوناگونی بکار می مارک . بازار نقره معمولا با رتبه خلوص های نسبتا بالایی تغذیه می شود برای بیشتر استفاده های صنعتی , نقره با سکو خلوص 7/999 ( برای آلیاژ سازی ) یا 9/999 ( برای آبکاری و کنتاکت های الکتریکی ) مورد نیاز است . 

بیشتر نقره به شکل شمش عرضه می شود . برای کیفیت های عالی اشیاء از شمش های معمولا 31 کیلوگرمی استفاده می شود . ولی سرمایه گذاران کوچک شمش های یک کیلوگرمی را ترجیح می دهند , اگر‌چه که بعلت نیاز متعدد بازار , شمش ها را با وزن های مختلف عرضه می کنند ( شمش قالبی 5 کیلوگرمی , 500 و 250 گرمی , برگه های پرس شده با اوزان 100 , 50 و 20 گرمی , برگه های مارک دار 1 اونسی یا سکه های تزیینی نقره ( . 

گاهی زمان ها , صنعتگران و مصرف کنندگان صنعت ترجیح می دهند که از گرانول استفاده کنند که در کیسه های 20 کیلوگرمی عرضه می شود . وزن خالص شمش ها بر حسب کیلوگرم یا اونس تروا ( 1 اونس تروا = 103486 / 31 گرم ) و جایگاه خلوص آنان متن می شود . 

برای تعیین دقیق میزان نقره , باید روش مثال برداری صحیح باشد . بوسیله حفرات یا رخنه‌ های ضربدری یا قطری که در شمش حفر می شود , یا با ایجاد کنده کاری فلز بوسیله اره در کل برهه زمانی شمش به این فرمان دست می یابیم . برای تولیدات نیمه نهایی , از طریق های مشابهی استفاده می شود . در حالتی که امکان داشته باشد , مواد ناهمگن را ذوب کرده , به شکل قالب درآورده و سپس مثال برداری می کنند . 

ممکن است که مالیات زائد نقره دار حاوی رسوبات و نهشته هایی باشند که بر روی دیواره ظروف از قبلی ما‌نده است و می توان آنها‌را با پالایش یا حل کرن زدود یا اینکه مثال برداری را می توان بعد از نیز زدن انجام اعطا کرد . 

محصول ها عرضه شده به شکل پودر یا کلوخه ای که نمی توان آن‌ها را ذوب کرد , ( مثل ریم فلزات ) آسیا می کنند و آن‌گاه فیلتر می کنند . بخش ریزدانه و درشت دانه را جدا آنالیز می کنند . در‌صورتی‌که بخش درشت دانه فلزی داشته باشیم , میتوان آنرا ذوب کرد . 

روش های خاصی برای مثال برداری مقادیر زیادی از کانسنگ ابتکار عمل شده‌است , که فرآیند های فوق را بعد از آن انجام می دهند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.