zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

سطح ها حمایتی طلا و جواهرات می‌شکند؟

خرید اینترنتی نقره



پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت در رابطه فرآیند بهای طلا جواهرات مبتلا اختلاف شده‌است . اونس طلا و جواهرات اولی هفته ماه جولای را با افت حدودا 5/ 2 درصدی و ثبت بها 1212 دلار به پایان پیروزی تا بعضی چشم به راه جهش اصلاحی و بعضا منتظر زخم بیشتر به رخ فنی فلز زرد رنگ باشند . 

پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت در رابطه مراحل بهای طلا جواهرات مبتلا اختلاف شده‌است . اونس طلا جواهرات اولی هفته ماه جولای را با افت حدودا 5/ 2 درصدی و ثبت بها 1212 دلار به پایان موفقیت تا بعضا معطل جهش اصلاحی و بعضا چشم به راه جراحت بیشتر به صورت فنی فلز رنگ زرد باشند . 

پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت در رابطه مراحل بهای طلا جواهرات در گیر اختلاف شده‌است . اونس طلا جواهرات او‌لین هفته ماه جولای را با افت حدودا 5/ 2 درصدی و ثبت بها 1212 دلار به پایان پیروزی تا بعضا چشم به راه جهش اصلاحی و بعضی چشم به راه جراحت بیشتر به رخ فنی فلز زرد رنگ باشند . آخری نظرسنجی‌های کیتکو نشان میدهد در حالی که عمده کارشناسان حرفه‌ای , کاهش قیمت‌های طلا و جواهرات را در هفته سرازیر پیش‌بینی میکنند , عمده سرمایه‌گذاران خرد توقع ارتقاء قیمت‌ها را دارا هستند . در آخری نظرسنجی کیتکو از تحلیلگران 19 نفر کمپانی کرده‌اند که از این در بین 13 نفر هم اندازه 68 درصد پاسخ‌دهندگان , کاهش و 4 نفر مساوی 21 درصد , ارتقا قیمت‌های کوتاه‌مدت طلا جواهرات را پیش‌بینی کرده‌اند . 2 نفر مساوی 11 درصد هم نظری خنثی داشته‌اند . از آن سو , در نظرسنجی کیتکو از مخاطبان که بازتاب‌دهنده نگاه سرمایه‌گذاران خرد است , 814 نفر کمپانی کرده‌اند که از این فی مابین 386 نفر متساوی 47 درصد , جهش اصلاحی و 324 نفر متساوی 40 درصد , افت قیمت‌های طلا جواهرات را در هفته کاری روان که از روز جاری آغاز شده , پیش‌بینی کرده‌اند . 104 نفر هم اندازه 13درصد هم نظری خنثی داشته‌اند . 

شان لوسک , رئیس صندوق تجاری «والش تریدینگ» میگوید : «گزارش اشتغال‌زایی ایالات متحده که روز آدینه منتشر شد و ساخت 222 هزار شغل را در ماه ژوئن نشان بخشید , بایستی دلار را تقویت نماید و فلزات را زیر فشار قرار دهد . » کالین چیزینسکی , تحلیلگر ارشد موسسه «سی ام سی مارکتس» می گوید : «به حیث فنی , طلا و جواهرات به حیث ضعیف میاید . اونس به تازگی از میانگین 200 روزه ذیل آمده و به فرایند افت خویش ادامه می دهد . ین ژاپن نیز در درحال حاضر تضعیف است که نشان می دهد سرمایه‌ها در حالا خروج از پناهگاه‌های سرمایه میباشند . در کوتاه‌مدت , آزمودن کف 1200 دلاری ماه مارس بدور از ذهن نیست . » حیث جسپر لاولر , تحلیلگر ارشد بازار در «گروه سرمایه لندن» نیز نزولی است : «فکر می کنم طلا جواهرات به سمت قیمت‌های پایین‌تر تکان می‌نماید . هنگامی طلا جواهرات به مرز 1200 دلار رسید , بایستی بررسی خویش را تجدید کنیم . » کوین گرادی , مدیر موسسه «فینیکس فیوچرز اند آپشنز» نیز جنبش اونس درسمت مرز کانالی را پیش‌بینی میکند : «معامله‌گران روبه پایین در درحال حاضر برگشت به بازار می باشند . » رالف پرستون , مدیریت «هریتیج وست فایننشال» نیز معتقد است که با شکسته شدن مرز حمایتی 1250 دلار , تکان به جهت تراز 1180 دلار در هفته‌های پیش رو محتمل است . کن موریسون , دبیر روزنامه «موریسون در رابطه بازارها» چه بسا از تکان در سمت بها 1176 دلار میگوید . 


البته کلیه کارشناسان نیز نزولی نیستند . فیل فلین , تحلیلگر ارشد بازار در «پرایس فیوچرز گروپ» با اشاره به تضعیف طلا جواهرات به‌دنبال تشدید انتظارات در رابطه ارتقاء سیاست‌های انقباضی در عالم می گوید : «ما فکر می کنیم که طلا و جواهرات جهش خواهد داشت ; چراکه معتقدیم خوش‌بینی به انقباض بیشتر سیاست مبلغی فدرال رزرو ایالات متحده کمرنگ خواهد شد و به‌نظر می رسد که اروپا نیز آنقدر که می گوید انقباضی نخواهد شد . » افشین نبوی , مدیر بخش بازرگانی «ام کا اس سوئیس» نیز به محبوس شدن طلا جواهرات در دوران فعلی اعتقادوباور داراست .

نظرات 1 + ارسال نظر
وبلاگ کیان آرت سه‌شنبه 5 دی 1396 ساعت 10:50 http://kianartco.lineblog.ir/

با سلام
مطالب وبلاگتون خیلی کاربردی و بروز هست .
ماهم وبلاگی در زمینه طراحی سایت و سئو داریم .لطفا جهت تبادل لینک دوطرفه با ما در ارتباط باشید .
http://kianartco.lineblog.ir/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.