zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

چه طور کمد دیواری جامه خود را گسترده خیس و متنوع تر کنید؟

– چه طور کمد دیواری جامه خود را گسترده خیس و متنوع تر کنید؟ 

در صورتی‌که یه خرده وقت آزاد داشته باشید این مسئله قادر است برای شما جنبه سرگرمی هم داشته باشد . 

گوشواره

یک عدد از خرقه های معمولی و عادی خود را بپوشید ،در مقابل یک آیینه ایستاده و جواهرات مختلف خویش را از گروه ای که دارید آزمون فرمائید .همت فرمائید ترکیباتی نا همگانی که معمولا به کار گیری نمی نمایید را تولید فرمائید و از سایر اکسسوری ها مثل شال یا این که روسری های خویش هم برای تکمیل آن ها استفاده نمائید . 



بی تردید از نتایج و تفاوت هایی که ساخت کرده اید شگفت زده خواهید شد .در صورتیکه جواهرات زیادی ندارید یا این که گروه شما از تنوع کافی برخوردار نمی‌باشد ،به خرید بروید و تنوع بیشتری به لباس های خویش بدهید . 



10 

– برده موج های ایجاد گردیده به وسیله مد نباشید: 

پیروی کردن چشم و گوش بسته از مد بدون در لحاظ گرفتن علایق فردی به هیچ وجه ایده قابل قبولی به حیث نمی‌رسد .چرا که در نهایت خود را گم خواهید کرد و در ضمن این کار برای شما فراوان پرهزینه خواهد بود . 



همیشه هنگام گزینش جواهرات به این تاءمل فرمایید که با دقت به رنگ پوست، فرم تن و ویژگیهای مخصوص به شخص استایل شما چه آیتم ای برایتان مناسب است و هیچ گاه از ویژگی های شخصیتی خود غافل نشوید .همگی ما ویژگی های شخصیتی متفاوتی داریم و این تفاوت بایستی در انتخاب زیورآلات نیز براق و رفلکس دهنده شخصیت ما باشد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.