zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

امروزه بر روی گونه های زیورآلات

امروزه بر روی گونه های زیورآلات و اکسسوری ها مثل ساعت ، دستبند ، انگشتر ، گوشواره ، گردنبند ، کیف ، کفش و چه بسا خویش جامه برخی از سمبل ها دیده می شوند که زیبایی آن مال را دو چندان می نماید و ممکن هست شما به حافظه به عبارتی نماد و سمبلی که به کار رفته می‌باشد اقدام به خرید کرده باشید . البته آیا تا به درحال حاضر برای شما این سوال مطرح نشده هست که “نماد به عمل رفته در زیورآلات و کیف و خرقه و دیگر اجناس چه مفهمی دارند؟” یا ” نماد خوش‌یمن به کار رفته بر روی زیورآلات چه مفهومی دارد؟ ” یا ” آرم پروانه چه معنایی داراست ؟ ” یا “ببر در زیورآلات چه معنایی دارد” ؟ در صورتیکه سوالاتی از این دست ذهن شما‌را هم سرگرم کرده هست در این مطلب از گران‌قیمت گلامور با ما یار باشید تا پاسخی برای آن پیدا فرمائید . 

گوشواره

در دنیای زیورآلات و اکسسوری ها هم از علامت ها و سمبل های دارای اسم و رسم و دوست داستنی متعددی استفاده می شود که هر کدام مفهوم و مفهومی را با خود به هم پا دارااست و افراد با خرید زیورآلات با نماد خاص می توانند احساسات درونی خویش را نیز پیدایش دهند . در زیورآلات از نشانه های مختلفی از گزاره آرم میمون، آرم پروانه، علامت ببر ، علامت پرنده ، نشانه دلفین ، آرم لنگر ، علامت گل ، نماد قلب ، آرم جغد ، آرم سنجاقک ، نماد بی غایت ، آرم پر ، سمبل برگ ، سمبل فرشته ، سمبل چشم ،نماد تاج و … . به کار گیری می شود که هر کدام معنا و مفهوم خاصی را با خویش به یاور دارد و می تواند به نوعی بیان گر تیپ شخصیتی افراد نیز باشد . 


سمبل 

و نشانه خجسته در زیورآلات نماد 

خجسته در زیورآلات آرم 

میمون در زیورآلات مبارک ها به رخ غیر قابل وصفی موجوداتی اجتماعی می باشند که در تعامل با یکدیگر معاش می کنند . رابطه میان خوش یمن ها از قدرت و دوام متعددی برخوردار می‌باشد به صورتی که این حیوانات پر جنب و جوش را می بضاعت نماد حیوان ها اجتماعی دانست . خجسته ها معمولا به صورت جور جمعی معاش می کنند و امور را به صورت جمعی انجام می دهند . 


یکی دیگر از ویژگی های خوش‌یمن ها که در این حیوانات از نمود بالایی برخوردار می‌باشد فضولی آنهاست . میمون ها دوست دارا‌هستند اطلاعات جدیدی به دست بیاورند و موردها جدیدی را تجربه نمایند . 


خوش‌یمن ها حیوان ها شوخ طبع و زیرکی هستند که حیرت و تعجب همگان را بر می انگیزد و حیوان‌ها مضاعف باهوشی هستند . 


این ویژگی ها در مبارک ها سبب به کار گیری فراوان از علامت خوش یمن در زیورآلات گردیده هست به گونه ای که چه بسا مارک های معتبر زیورآلات نیز از سمبل خجسته در پباده سازی های خویش استفاده مینمایند . 


در 

وضعیت کلی خوش‌یمن نشانه شیطنت و زیرکی و اجتماعی بودن است 

سمبل 

و نشانه پروانه در زیورآلات و اکسسوری ها علامت 

پروانه در زیورآلات علامت 

پروانه در زیورآلات پروانه از گزاره محبوب ترین نشانه ها و سمبل هاست که در بخش های مختلفی از پاراگراف صنعت زیورآلات و جواهرات به فعالیت گرفته می شود . 


پروانه را می بضاعت نشانه فمنیسم (زن سالاری) و زیبایی و تغییر تحول دانست که البته با ماهیت پروانه نیز مضاعف سازگار می‌باشد . ولی برخی معتقد می‌باشند که پروانه نمادی از تناسخ هم می باشد . پروانه ها همیشه موجوداتی زیبا می باشند که چشم هر زیبا پسندی را به خود جلب می کنند و به نوعی نماد ظرافت و زیبایی نیز محسوب می شوند . 


مهمترین دلیل برای به کار گیری از علامت پروانه ، زیبایی و تغییری است که در معاش از خویش نشان می دهد . پس زیورآلات و اکسسوری ها با آرم پروانه را می بضاعت شایسته ترین هدیه برای افرادی که تغییراتی در معاش خویش داده اند دانست . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.