zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

اثرات مثبت طلا و جواهرات و نقره بر ارگانیسم تن


استفاده تزیینی از طلا جواهرات ونقره برای معالجه بعضی بیماری‌های جسمی و دیوانه اثرگذار است . طلا جواهرات برای آقایان زیان آور است و برای خانم‌ها اثر گذار . 


دانشمندان معتقدند که از لحاظ پزشکی , طلا و جواهرات بر روی گلبول‌های قرمز رنگ خون مردان اثر‌گذار است و سیستم ایمنی تن آن‌ها‌را در گیر اشکال می‌کند . ضمن این‌که به راحتی به‌صورت یون‌ , از پوست مردان عبور می‌کند و کبد را مختل می نماید . طلا و جواهرات در سال‌های 1927 , برای معالجه آرتروز و کاهش درد مفاصل زانو هم استفاده می‌شده است . 

همینطور پژوهش ها پژوهشگران در سال 1970 نشان بخشید که استفاده طولانی مقطع از طلا جواهرات منجر عقیم شدن مردان می شود . طلا جواهرات بر روی ناهنجاری غددی و عصبی , تأثیر مثبت دارااست و فشار عصبی خانم‌ها را کاهش می دهد 
بر‌اساس نتایج پژوهش ها پژوهشگران طلا جواهرات , پروسه عمل ارگانیسم تن بشر را تسریع کرده و نقره , بر عکس آرام‌بخش است . 

به‌نوشته خبر نامه روسی ( وزگلیاد ( طلا جواهرات می‌‌تواند به رفع بیماری‌های قلبی یاری کرده , فشار‌خون را ذیل بیاورد و نقره فشار خون را بالا میبرد . 

به‌همین عامل است که در طب سوزنی شرق , برای بخش‌های متفاوت تن , از سوزن‌های طلا و جواهرات و نقره استفاده میشود . 
محققان بلاروس پیشنهاد کردند , اشخاص دارنده آسیب معده و یا این که بیماری‌های دیگر معده , از طلا و جواهرات استفاده نمایند و افرادی که عصبانیت و تند خویی دارا‌هستند , نقره به‌کار ببرند . 

همینطور سیاه شدن رینگ طلا و جواهرات برروی انگشت دست , میتواند علامت بیماری صاحب و مالک آن باشد . 
پزشکان , استفاده آلیاژ مرکب از طلا جواهرات و نقره را سفارش نمی کنند و به استفاده مجزای آنان براین باوراند . 
درضمن استفاده طلا جواهرات برای مردان به‌علت تشعشعات طلا و جواهرات زیان آور بوده و برای زنان دارای منفعت است و آیین اسلام استفاده از طلا جواهرات را برای مردان , مواجه با مشکل می داند . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.