zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

رونق ست نقره بازار جواهرات نقره فرصتی مطلوب برای همه


رونق 
بازار جواهرات نقره 
بشر 
از ابتدا خلقت; زیبایی، جلوه، جذابیت و تحسین دور و بری ها را دوست داشته… جواهرات نقره اصل و با کیفیت، از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود که ایجاد رابطه معنوی و خاطره می نماید . 


در طی این یکسری سال اخیر، افتتاح دکان های جواهرات نقره، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی از رویش نیکی برخوردار بوده است . 

دست اندرکاران 
مختلفی در این دستور اثر گذار بوده از پاراگراف بالا رفتن بها جهانی طلا جواهرات و آشنایی بیشتر مردمان با سنگ های قیمتی و خاصیت آنها، علی الخصوص زیبایی و تنوع بیشتر جواهرات نقره در مقایسه با طلا 
لذا مجال خیر می باشد برای فعالین این میدان که با ارائه زیورآلات متنوع، زیباترو علی الخصوص با کیفیت تر سبب ساز پرورش مثبت این بازار شوند . 

در فیض نباید کیفیت را فدای ارزش کنند زیرا که زیورآلات و جواهرات نقره بایستی دارنده ماندگاری بالایی باشند (البته در صورتی‌که حالت محافظت آن‌ها رعایت شود) و به خصوص جواهرات نقره با توجه به استقبال مردم و پرورش قیمت جواهرات کم قلیل تبدیل به کالاهای سرمایه ای می شوند به طوری که از نسلی به نسل دیگر منتقل شوند که اما برای صاحبان جواهر توشه معنوی هم پیدا می نمایند . 

از آنجایی که معادن جواهراتی همچون فیروزه – عقیق یمن – زمرد – یاقوت – الماس و… محدود می باشند همواره رویش قیمتی آنان بخش اعظم از تورم جهانی بوده خصوصا در حالتی‌که توسط سازنده معتبر ساخته شوند . 

نکته: جواهراتی که به وسیله جواهری بینا ارائه می شود عموما ساخت سازندگان معتبر ایرانی، تایلندی و ایتالیایی می باشند . 

در اصل 
محل ساخت در جواهرات نقره اهمیت ویژه ای دارد، به ویژه جواهرات اصیل اهل ایران « اما به غیر از چین که به طبع بایستی قید شود و خریدار با دانش به چینی بودن بخرد 
زیورآلات چینی عمدتا در تیراژ بسیار بالا با کیفیت ساخت پایین و همچنین سنگ های صنعتی و معدنی آن تحت کیفیت استاندارد می باشند . 

پس کالای سرمایه ای محسوب نمی شوند و عمدتاً یکبار مصرف اند و پس از چندی غیر قابل به کار گیری و به پیمان معروف از سکه می افتند . 

درصورتی که 
بخواهیم رشد بازار جواهرات و استقبال مردمان اثبات بماند و حتی اکثر شود می بایست تعدادی نکته رعایت شود:
بالا بردن علم و اطلاعات فنی سنگ شناسی برای فعالین این فن الزامیست . 
ارائه جواهرات نقره که توسط سازندگان و شرکت های دارای اعتبار ارائه می شود . 
مطلع 
ساختن مشتری از موقعیت مراقبت جواهرات نقره بسط 
تمدن استفاده عمده از جواهرات نقره، چرا که در خرید زیورآلات طلا مشتری هزینه بیشتری (هزینه اجرت ایجاد اکثر و مالیات بها افزوده) متحمل می شود توضیحات لازم به مشتری در مسئله عامل ها اثر گذار در بها جواهرات نقره از پاراگراف مهمترین عامل بها کیفیت سنگ (خوب، عالی، فراوان عالی) می باشد . 
در تراز بعد از آن مرز و بوم خالق و خودداری کردن از ارائه نقره جات چینی مگر این‌که زیر لیسانس مارک خاصی در چین تولید شوند . 

در شرایطی که اجناس چینی ارائه می شوند مشتری را از چینی بودن مال مطلع سازیم . 
رعایت سیاست . 
(همیشه حق با مشتری می باشد) چرا که چه بسا در شرایطی که تمام مطالب فوق نیز رعایت شود برخی از مواقع ممکن است مشتری ناراضی باشد و این وظیفه ماست که به طور کامل مشتری را مطلع و آگاه سازیم . 

فدا نکردن کیفیت بخاطر قیمت . ست نقره
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.