zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

گران ترین گوشواره الماس دنیا 45 میلیون یورو فروخته شد

گوشواره 
الماس تا به تا 45 میلیون یورو فروخته شد الماس های "آپولو" و "آرتمیس" که به تیتر سنگ گرانقیمت اصل معرفی گردیده بودند به تیتر یک جفت گوشواره با پباده سازی خوشگل به فروش رسیدند . 

خرید ست نقره شیک

سنگ "آپولو" الماس آبی رنگ رنگ 14 .54 قیراطی و "آرتمیس" الماس صورتی رنگ 16 قیراطی به رویکرد فوق العاده ای با پباده سازی خوشگل به شکل گوشواره درآمده اند . 

این گوشواره های الماس در تاراج "ساتبی" Geneva فروخته شدند . دستنبد نقره شیک


گوشواره الماس 
عکس 
گوشواره الماس آپولو و آرتمیس قیمت "آپولو" 33 میلیون و "آرتمیس" 12 میلیون یورو بوسیله پیشنهاد کننده ای که نامش اعلام نشده میباشد تعیین و خریداری شد . گردنبند نقره
دسته 
های گران‌قیمت گردن آویز عروس شرقی فارغ از اغراق یک عدد از با اهمیت ترین مواردی که آن‌گاه از خرقه عروس به چشم دور‌وبری ها و ولی آقای داماد می آید و می تواند زیبایی عروس خانم را دو چندان نماید به کارگیری از اکسسوری های مختلف و جواهرات او است .گردن بند 
عروس 
عروس خانم ها در مهمترین روز از زندگی خویش که روز عروسی است، بایستی درخشندگی و زیبایی خاصی داشته باشند . جواهرات عروسی از جمله مهم ترین مقتضیات روز عروسی و یکی از عامل ها زیبایی بخش اعظم عروس تلقی می شوند . شما عروس زیبای شرقی بایستی در تعیین جواهر روز عروسی، دقت ضروری را به فعالیت بیاورید . روی سخن ما روز جاری با گردنبندهای مخصوص عروسی در کشورهای شرقی می‌باشد . 
مدال 
عروس 
شیک 
ترین نوع گردن آویز عروس مدال 
عروس 
گردنبند 
زیبای عروس شرقی 
ما یک سری نمونه از طراحی گردنبندهای جذاب و نو که برای برپایی یک مراسم عروسی باشکوه پباده سازی گردیده اند، را به شما ارائه می دهیم . این گردنبندها با سبک شیک و سحرآمیزشان، دقیقا همان چیزی هستند که یک عروس شرقی می خواهد . باید بدانید که جواهرات مطلوب در روز عروسی، قیمت آرایش و چه بسا گل های خامه دوزی گردیده بر روی تور خرقه عروس را دوبرابر می نمایند . 


گردنبندهای شرقی اکثر با الماس های رنگی، بدلیجات ظریف، باگت و مرواریدهای ریز و درشت و نیز مهره های زینتی، صحیح شده و در گونه های متعدد طرح ها و اوزان روانه بازار می شوند . 

مدل انگشتر های تک نگین مد سال 2017

انگشتر 
های تک نگین 2017 امروزه تعیین یک رینگ ی نامزدی مطلوب مضاعف دشوار هست . این که انگشتر نگین داشته باشد یا این که نه، نگین رنگی باشد یا این که نباشد، رینگ نامزدی رنگ سیلور باشه یا این که رزگلد .انگشتر 
اگر عروس اهل مد میباشید و قصد دارید از انگشتر های تک نگین که بسیار منحصربه‌فرد به شخص هستند به کار گیری کنید مورد های متعددی برای این گزینش شما وجود دارااست . 
گزینش 
زیورآلات بر مبنا رنگ پوست قبل از اینکه زیورآلات مناسب خویش را انتخاب کنید ابتدا بایستی بدانید مورد رنگ پوستتان چه‌گونه می باشد؟ پیدا کردن مورد رنگ پوست به هیچ عنوان طاقت فرسا نمی باشد . گردنبند نقره

زیورآلات معمولاً ظاهر شخص را شیک می نماید البته اگر در استعمال درست از آنان توجه نکنید، جذابیتی نخواهند داشت . در اینجا رویه های گزینش زیورآلات که مناسب پوست و لباستان باشد ارائه شده می‌باشد . 

گزینش 
زیورآلات 
راهنمای 
انتخاب زیورآلات مناسب رنگ 
پوست و تشخیص آن با استفاده از رگ ها پیش 
از هر چیز بایستی تشخیص دهید که پوست تان در چه طیف رنگی قرار دارد: به رگ های روی مچ دستتان نگاه کنید . اگر آبی/ بنفش است، رنگ پوست شما در طیف سرد (متمایل به آبی) قرار دارد . 
در صورتی‌که رگ های شما سبز بود، رنگ پوست شما در طیف رنگ گرم (زرد) قرار دارااست . در افراد با رنگ خنثی تشخیص فی مابین سبز و آبی رنگ مشقت بار می باشد . گوشواره نقره

رنگ 
های گرم رنگ های گرم از رنگ هایی مثل زرد، طلایی، قرمز‌رنگ و صورتی ناشی می شوند و در‌صورتی‌که پوست بدن شما دارنده بدن گرم است، پس باید به سراغ جواهراتی بروید که در این طیف رنگی قرار داشته باشند . 
در واقع رنگ طلایی شایسته ترین دوست شماست . اما الماس نیز که سفید است هم مطلوب تان می باشد . 
رنگ 
های سرد رنگ های سرد کاملاً عکس رنگ های گرم می باشند . آن ها در طیف رنگی آبی، سبز و نقره ای می باشند و جواهراتی که در این دامنه از رنگ ها قرار دارند، برای شما دوچندان مناسب می‌باشند و شما را دیدنی می نمایند . 

مدل زیورآلات زیبای شب یلدا

برای کادو شبکه های عمومی یلدا بهتر می باشد از نمادهای یلدا نظیر هندوانه، انار و خیلی چیزهای دیگر استفاده نمایید . در این بین نکته ی دیگری وجود دارااست که عالی میباشد بدانید . انار این روز ها به یک برند محبوب در بین خانم ها مخصوصا جوان ها تبدیل شده می‌باشد و زیورآلات و صنایع دستی متفاوتی با این طرح منتشر می شود . داشتن تزئینات و جواهرات گوناگون با طرح انار برای هر خانمی خوشایند خواهد بود و درصورتی که این کادو در شبکه های مردمی یلدا داده شود بها آن دوچندان خواهد شد .شما با این فعالیت تم یلدایی تان را بدون نقص می نمایید و شب یلدا قسمتی از یکی از بهترین یاد های زندگیتان خواهد شد .زیورآلات 
شبکه های مردمی یلدا 
زیورآلات 

 
 
 

شبکه های مردمی یلدا 
انگشتر 
طرح انار منحصر به فرد شبکه های مردمی یلدا در این واپسین روزهای آذرماه، دیده انداز شادی و شور شبکه‌های‌اجتماعی یلدا هر روز ملموس خیس می شود . همچون اکثری دیگر از مناسبت های این چنینی، شبکه های عمومی یلدا نیز ملزوماتی مختص خویش داراست که با گذر قرن ها رفته رفته در ذهن هر اهل ایران جا افتاده و به جزئی لاینفک از رویکرد و ترسیم برگزاری این مراسم تبدیل گردیده اند . 

زیورآلات 
شب یلدا 
گوشواره 
طرح هندوانه مخصوص شبکه های اجتماعی یلدا این مسئله در موضوع رویه پذیرایی این مراسم باستانی ایرانیان هم صحت می نماید به طوری که دو میوه انار و هندوانه از گزاره اعضای اثبات برگزاری این مراسم شده اند . 

اهمیت رنگ پوست در انتخاب جواهرات مناسب

درصورتی که که رگ های دستتون سبز رنگه، شما دارای رنگ پوست گرم هستید و رنگ موهای شما احتمال دارد قهوه ایی روشن یا این که بلوند روشن و رنگ دیده هاتون هم به احتمال مضاعف آبی‌رنگ روشن، سبز و یا این که فندقی ست . همچنین در صورتی‌که بدن رنگی پوستتون آبنوسی رنگ ( مشکی) و یا نسکافه ایی رنگ است یعنی شما دارای رنگ پوست گرم می‌باشید . 



در صورتی که هیچ کدوم از ویژگی ها این دو مدل رو ندارید یعنی دارای رنگ پوست خنثی میباشید و عمده خصوصیات مجموعه خنثی به سمت تیم رنگ پوست سرد متمایل هست . 

فرق 

الماس و برلیان در چیست؟ آیا الماس همان برلیان هست ؟خیر ! ابتدا الماس ها از معادن استخراج شده و سپس به کشورهایی مانند بلژیک فرستاده میگردند تا در آنجا به انواع متفاوت تراش بخورند .FALL 

SEASON SKINCARE ROUTINE 

هم اکنون این الماس ها بسته به تراش خویش , نام یگانه خود را دارند که ازاین در میان میتوان تراش برلیان , مارکیز , پرنس و باگت را نام برد . 



با همگانی شدن به کار گیری از طلا و جواهر و همینطور سایر زیورآلات، گهگاه به کار گیری خطا از اصطلاحات در در میان اشخاص شاغل در این مسئله چشم می شود که این غلط عمدتا از نا دانایی بعضا از اشخاص نشات گرفته که متاسفانه این نادرست به عموم مردم نیز سرایت کرده است . یکی از این اصطلاحات نادرست، استعمال از عبارت برلیان برای سنگ قیمتی الماس می باشد که در ادامه هر یک را به درستی توضیح می شود . نهایی خبر در این بخش در قضیه تفاوت الماس و برلیان اکثر سخن می کند . 


شناخت 

با برلیان Brilliant برای درک تفاوت الماس و برلیان برلیان نوعی تراش میباشد که برای سنگ الماس به کار گیری می‌شود . این دسته تراش فرزند تراشی می باشد به اسم تراش سوییسی که برای اشکال و اقسام سنگهای گوناگون در پیشین به کار گیری می گردیده می باشد . 

در تراش برلیان امروزه کارایی بر آن است که هر چه بیشتر از قبلی جلوه های بصری سنگ الماس را به نمایش بگذراند و زوایا و دسته برش را به شکلی تهیه نمایند که نور و روشنایی وارده گردیده به سنگ الماس با صفحه ها بیشتری از سنگ برخورده کرده و در پایان به دیده ما بازخورد نماید . برای دست یافتن به این مساله محققان شرکت های گران قدر آمریکا و بلژیک همیشه برای بهتر کردن نوع تراش الماس ها همت می نمایند و سال به سال استاندارهای جدیدی را برای اینکار ارائه می دهند . 

و در اصل تراشندگان الماس چه افرادی که به خط مش سنتی مباردت به تراش الماس میکنند و چه اشخاصی که با دستگاه های پیشرفته، بایستی در ادامه این استاندارد باشند . 

زیباترین مدل های سرویس طلا

تعیین جور خدمت طلا و جواهرات برای خانم ها فراوان طاقت فرسا هست چون بین جور های متنوع و شیکی که در بازار وجود داراست مبتلا سردرگمی میشوند, اول بایستی تصمیم بگیرید که طلا سفید می‌خواهید یا این که طلا و جواهرات زرد اینگونه شاید آسوده تر بتوانید گزینش کنید .FACE 

سرویس طلاها امروزه نگین دار و فارغ از نگین هستند که تعیین آن ها بستگی به ذوق شما دارد, مثال هایی از مدل سرویس طلا و جواهرات های تازه و شیک را در ادامه مشاهده فرمائید که عمده طلا و جواهرات سفید و نگین دار می‌باشند . 

گونه 

سرویس طلا 

مدل 

خدمت طلا جواهرات تازه و شیک سرویس 

طلا و جواهرات بدون نگین 

نوع 

خدمت طلا سوای نگین خدمت طلا جواهرات مشتمل بر گردنبند, گوشواره و دستبند هست درغیر اینصورت در صورتی‌که مدال و گوشواره باشد به آن نیم ست می‌گویند . دسته خدمت طلاهایی که مشاهده می کنید فوق العاده جدید اند و برای نامزدی و عروسی مطلوب و شیک می‌باشند . امروزه عروس خانم ها و کلا همه خانم های ایرانی طلا جواهرات سفید را به طلاهای زردرنگ ترجیح وارد میکنند به همین ادله سرویس طلاهای سپید علاقه مندان بیشتری داراست . 

گونه 

دستبند مرواریدی دخترانه و زنانه جدید مروارید را میتوان یک عدد از ترندهای سال 2018 دانست که از آن برای تزیین مانتو, شلوار, کفش و . . . استعمال می‌گردد . شایسته ترین به کارگیری ای که میتوان از مروارید داشت این می‌باشد که با آن ها دستبند بسازید و از ترند سال در استایل تان به کارگیری نمایید .HYDRATING 

FACE MASKS 

در شرای اهل به کار گیری از اکسسوری ها و دستبندهای شیک هستید خوبتر می‌باشد با مدل دستبندهای مد روز 97 آشنا شوید, دستبندهای مرواریدی جزو شیکترین دستبندهای زنانه و دخترانه می باشند . 


جور 

دستبند مروارید 

مدل 

دستبند مرواریدی نو و شیک دستبندهای مرواریدی طرح های مختلفی دارند از پاراگراف تسبیحی, النگویی, ست با گوشواره, طرح بی نهایت و . . . که گونه های رنگی آن ها نیز وجود دارااست . دستبندهای مرواریدی برای عروس خانم ها هم مطلوب اند زیرا با لباس عروس هماهنگی دارند . 






در صورتیکه به دستبندهای مرواریدی عشق و علاقه دارید میتوانید در پهنا یک سری دقیقه یکی از این دستبندهای خوشگل را برای خویش بسازید , ساخت این دستبندها بسیار سهل می‌باشد و میتوانید به اعتنا به ذوق و سلیقه تان در آن از نگین و وسایل دکوری نیز به کارگیری نمائید .