zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

دیده اونس طلا و جواهرات به جهش کانالی

خرید اینترنتی نقره


معامله‌گران فلز رنگ زرد , آرزو خویش را به اونس از دست نداده‌اند . رویش 5/ 2 درصدی بهای اونس طلا جواهرات در هفته پیشین , به‌ویژه در‌حالتی که تنش‌های ژئوپلیتیک متعلق به کره‌شمالی ادامه داراست , سبب شده که عمده کارشناسان حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران خرد توقع پرورش بیشتر قیمت‌ها را در هفته نو کاری که از روز جاری دو‌شنبه آغاز می گردد , داشته باشند . 

معامله‌گران فلز رنگ زرد , آرزو خویش را به اونس از دست نداده‌اند . پرورش 5/ 2 درصدی بهای اونس طلا جواهرات در هفته قبل , به‌ویژه در صورتی تنش‌های ژئوپلیتیک متعلق به کره‌شمالی ادامه داراست , سبب شده که عمده کارشناسان حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران خرد توقع پرورش بیشتر قیمت‌ها را در هفته تازه کاری که از روز جاری دو‌شنبه آغاز می شود , داشته باشند . 

معامله‌گران فلز زرد رنگ , آرزو خویش را به اونس از دست نداده‌اند . پرورش 5/ 2 درصدی بهای اونس طلا جواهرات در هفته پیشین , به‌ویژه درصورتی که تنش‌های ژئوپلیتیک متعلق به کره‌شمالی ادامه دارااست , سبب ساز شده که بیشتر کارشناسان حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران خرد توقع پرورش بیشتر قیمت‌ها را در هفته نو کاری که از روز جاری دو‌شنبه آغاز میشود , داشته باشند . اما در‌حالی‌که تحلیلگران دیده به عبور اونس از مرز کانالی 1300 دلار دارا هستند , سرمایه‌گذاران خرد برای سرمایه‌گذاری بیشتر , نیازمند اقناع فنی بیشتری می‌باشند . 



نظرسنجی‌های دوقلو 


در نهایی نظرسنجی کیتکو از تحلیلگران در رابطه فرایند کوتاه‌مدت ارزش اونس , 17 نفر کمپانی کرده‌اند که از این فی مابین 9 نفر مساوی 53درصد پاسخ‌دهندگان , ارتقا و 2 نفر هم اندازه 12 درصد , کاهش قیمت‌های کوتاه‌مدت را پیش‌بینی کرده‌اند . 6 نفر متساوی 35 درصد نیز نظری خنثی داشته‌اند . افرادی که حیث خنثی دارا هستند یا این که نوسان قیمت‌ها را محدود یا این که جهت‌گیری بازار را نامشخص می دانند . به طور همزمان , در نظرسنجی کیتکو از مخاطبان که بازتاب‌دهنده لحاظ سرمایه‌گذاران خرد است , ‌ 2153 نفر کمپانی کرده‌اند که از این دربین , 1018 نفر هم اندازه 47 درصد , ارتقا و 661نفر هم اندازه 31 درصد , کاهش قیمت‌ها را در هفته کاری سرازیر پیش‌بینی کرده‌اند . 474نفر مساوی 22 درصد هم نظری خنثی داشته‌اند . درصدهای پیش گفته نشان میدهد که شک وتردید فی مابین معامله‌گران خرد بیشتر از تحلیلگران است , ولی یک نکته دیگر تعداد قابل‌توجه معامله‌گران یا این که کارشناسان خنثی در بازار است . 




تحلیل‌های غیرافزایشی 


اونس هفته قبلی با 31 دلار جهش روی بها 1289 دلار ایستاد تا فقط 11 دلار با مرز 1300 دلار مسافت داشته باشد . با این همگی , ‌ بعضا تحلیلگران معتقدند که طلا جواهرات برای صعود به شبکه فراتر نیاز به عجله تازه‌ای داراست . اوله‌هانسن , مدیر بخش راهکار کالا در «ساکسو بانک» میگوید : «اخیرا دوبار طلا جواهرات را در‌این محدوده دیده‌ایم و اینجانب می‌پندارم اونس به تحریک بیشتری نیاز داراست . آن تحریک می تواند ادامه فروش شدید در بازارهای سهام باشد . » با این تمامی , طلا جواهرات خیر فقط زیر حمایت بعضا داده‌های ضعیف اقتصادی است , بلکه تنش‌های بدون شوخی در میان کره‌شمالی و ایالات متحده هم حمایت کننده فلز زرد رنگ می‌باشند . ولی , کمرنگ شدن تحولات یا این که نرسیدن خبر ها نو میتواند بازارها را متاثر نماید . 


آرزو کوتاه‌مدت به طلا و جواهرات تشدید شد

خرید اینترنتی نقره

امید کوتاه‌مدت طلا و جواهرات تشدید شده‌است . پرورش بیشتراز 2درصدی بهای اونس طلا و جواهرات در هفته پیشین و به‌ویژه عبور آن از مرز 1250 دلار موجب شده که بخش اعظم کارشناسان حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران خرد توقع ادامه پرورش بها فلز زرد رنگ را در پایانی هفته ماه جولای داشته باشند . مهم ترین برهان این نگاه , ادامه تنش‌های ترامپی , ضعف دلار و عجله فنی طلا جواهرات است . 

آرزو کوتاه‌مدت طلا جواهرات تشدید شده‌است . رویش بیش تر از 2درصدی بهای اونس طلا جواهرات در هفته قبل و به‌ویژه عبور آن از مرز 1250 دلار موجب شده که عمده کارشناسان حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران خرد توقع ادامه رویش قیمت فلز زرد رنگ را در پایانی هفته ماه جولای داشته باشند . مهمترین عامل این نگاه , ادامه تنش‌های ترامپی , ضعف دلار و عجله فنی طلا جواهرات است . 

آرزو کوتاه‌مدت طلا جواهرات تشدید شده‌است . رویش بیشتراز 2درصدی بهای اونس طلا جواهرات در هفته قبل و به‌ویژه عبور آن از مرز 1250 دلار موجب شده که عمده کارشناسان حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران خرد توقع ادامه پرورش بها فلز زرد رنگ را در پایانی هفته ماه جولای داشته باشند . مهمترین برهان این نگاه , ادامه تنش‌های ترامپی , ضعف دلار و عجله فنی طلا جواهرات است . 



در نهایی نظرسنجی کیتکو از تحلیلگران 18 نفر کمپانی کرده‌اند که از این در میان 13 نفر هم اندازه 72 درصد پاسخ‌دهندگان , ارتقاء و صرفا یک نفر هم اندازه 6 درصد , کاهش قیمت‌های کوتاه‌مدت را پیش‌بینی کرده‌اند . 4 نفر هم اندازه 22 درصد هم نظری خنثی داشته‌اند . هم‌زمان در نظرسنجی از مخاطبان کیتکو هم که بازتاب‌دهنده حیث سرمایه‌گذاران خرد است , 974 نفر کمپانی کرده‌اند که از این در بین 567 نفر مساوی 58 درصد , ارتقاء و 269 نفر هم اندازه 28 درصد , کاهش قیمت‌های طلا جواهرات را در هفته کاری روان که از روز جاری دو شنبه آغاز شده , پیش‌بینی کرده‌اند . 138 نفر متساوی 14درصد هم نظری خنثی داشته‌اند . جیم وایکوف , تحلیلگر فنی ارشد کیتکو میگوید : «فنی‌های بازار رو به بالا شده‌اند . » کوین گرادی , مدیریت «فینیکس فیوچرزاند آپشنز» هم با اشاره به این‌که طلا جواهرات از قیمت‌های میانگین 200 روزه و 50 روزه فراتر رفته , می گوید که صعودی است . گرادی میگوید پایان حالت فروش معامله‌گران شاید ادامه داشته باشد . آدام باتن , تحلیلگر ارزی «فارکس لایو» نیز توقع دارد احیای ارزش طلا جواهرات ادامه داشته باشد : «دلار ایالات‌متحده در درحال حاضر تقلا است و هیچ داده‌ای در روز‌نگار مالی نیست که بتواند مسیر طلا جواهرات را تغییر‌و تحول دهد . » ریچارد بیکر , دبیر «اروکا ماینر ریپورت» نیز توقع تقویت ارزش طلا جواهرات را دارااست . وی به تقویت طلا جواهرات علیه ارزهایی به‌جز دلار اشاره می نماید . احتمال ادامه سیاست‌های انبساطی بانک‌های مرکزی اکثر هم‌زمان با ادامه تنش‌های متعلق به کاخ سپید , به گفته بیکر , «باید پرورش طلا جواهرات را تا حداقل محدوده 1260 دلار محافظت نماید . » افشین نبوی , مدیر بخش بازرگانی «ام کا اس سوئیس» معتقد به نوسان شدید طلاست , ولی اشاره مینماید که نوسان‌های رو به بالا بیشتر خواهد بود . وی هم بیشتراز هر چیزی دردسرهای پیش روی ترامپ را مسوول میداند . 


ولی باب هابرکورن , دلال ارشد کالا در «آر جی وی فیوچرز» جهت‌گیری بازار را در شروع برگزاری نشست دوروزه کمیته بازار آزاد فدرال رزرو ایالات متحده نامشخص می داند . این نشست روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد . کسی توقع ثبت ارتقا نرخ‌های سود را در‌این نشست ندارد , البته بیانیه نهایی آن به‌شدت مورد اعتنا خواهد بود . ‌هابرکورن میگوید جنبش بعدی طلا جواهرات بسته به داده‌های همین بیانیه است . از طرف دیگر , دارین نیوسام , تحلیلگر «تلونت دی تی ان» میگوید : «من فکر میکنم طلا جواهرات رویش خویش را در کوتاه‌مدت کرده و با کاهش ارزش مواجه خواهد شد . »

- نقره ( Silver ) :

خرید اینترنتی نقره



- همانند طلا و جواهرات بسیار قابل انعطاف است . 

- تخت گاز آسیب میبیند . 

- نقره را معمولاً با فلز مس ترکیبمی کنند تا استحکام حتمی را پیدا کند . 

- درجـه خلوص نقره را با واحدهایی از 1000 نصیب می سنجند . 

- نقره بعد از مـدتی بـه خاطر اکسیدهای گوگرد جان دار در هوا و یا عرق تن مبتلا تیرگی میشود کـه بـاید آن را مجددا پرداخت نـــمـود . 

- نقره استرلینگ ( Sterling Silver ) بخاطر کیفیت ممتاز و زیبـایش دارای شهرت می باشد . 

- جایگاه خلوص نقره در نقره استرلینگ ( Sterling Silver ) 92 . 5 % است .

طلای آبی‌رنگ

خرید اینترنتی نقره

ترکیب اینترمتالیک طلا جواهرات و ایدیوم , رنگ آبی‌رنگ شفافی را به ‌وجود می آورد . دیگر ترکیبات نظیر طلای ارغوانی دو مرحله‌ای بوده و تا حدودی از استحکام و انعطاف برخوردار‌است . تکنیک‌های ایجاد همینطور با روش‌های کاربردی طلای ارغوانی هماهنگی دارا هستند . 

طلای سیاه 

طلای سیاه , خاکستری و قهوه‌ای روش‌های مختلفی برای دستیابی به رنگ‌های فوق می‌باشند . 

سه تکنیک ارائه شده برای دستیابی به طلای سیاه : 

- شرایط الکترود به عنوان مثال رودیومسیاه‌رنگ یا این که روتینیوم 

- ماهیت شیمیایی بخار کربن دربردارنده پلاسما 

- اکسیداسیون طلای عیار دربردارنده کبالت یا این که کرومیوم

طریق تهیه و تنظیم الکترولیت :



مورد ها موردنیاز عبارتند از : 

- آب مقطر 

- یک گرم طلای عیار 9/999 

- 3گرم ئیدروژن 

- 3 گرم کربنات سدیم یا این که پتاسیم 

- 5 گرم سیانور سدیم یا این که پتاسیم 

- یک جام تیز آب سلطانی 

- ( HNO3­ ) یک لیوان جوهر نمک ( HCL ) 8 ) یک چهارم جام محلول آمونیاک یا این که ( NH­4OH ) 

روش تهیه و تنظیم : 

ابتدا آدم شیشه­ای یک گرم طلای مایحتاج را که کاملاً نازک شده ریزریز کرده و تیز آب سلطانی و اسید کلریدریک را به آن بیشتر کرده و بر روی هیتر قرار می‌دهیم مبنی بر حرارت طلا جواهرات در تیز آب و جوهر نمک حل میگردد . 

بعد از آن پس از سرد شدن میزان یک چهارم لیوان محلول آمونیاک ( NH­4OH ) به آن بیش تر میشود و آنگاه به ترتیب اندازه 3 گرم هیدروژن فسفاته و 3 گرم کربنات سدیم و یا این که پتاسیم و مقدار5 گرم سیانور سدیم به آن طولانی تر کرده حجم محلول را با استفاده از آب مقطر یک لیتر میرسانیم . قابل ذکر است که خالص بودن آب مقطر یکی عوارض کیفیت عمل است برای آزمون آب مقطر , یه خرده از آنرا برروی لام آزمایشگاهی بریزید , بعداز کم آب شدن نباید هیچگونه رسوبی یا این که تغییر‌و تحول رنگی مشاهده شود . 

مقادیر ذکر شده برای تنظیم یک لیتر آب طلای معمولی کافی است . برای آبکاری به ضخامت بیشتر میزان طلا و جواهرات را بیشتر در حیث می گیرند و آبکاری غیر استادارد برای بدلی عمل از 5 % گرم در لیتر استفاده میشود . 

بعداز آبکاری بر اثر استفاده , مقدای از غلظت طلای باطن وان کم میگردد . برای تقویت وان می توان سیانور طلا جواهرات 88 % و یا این که دست‌کم 68 % استفاده نمود . برای افزودن سیانور طلا و جواهرات 88 % بعلت غیر محلول بودن در آب به تدریج در محلول میریزیم تا آهسته آهسته حل شود , اما سیانور طلا جواهرات 68 % را می توان در کمی آب مقطر حل کرده و آن‌گاه به محلول الکترولیت وان بیش تر نمود . 

بعداز استفاده از محلول آنرا در درون شیشه دهن تنگ و به دور از نوروفروغ مراقبت فرمایید و از ورود آب‌آشامیدنی و چربی به درون محلول و وان آبکاری مجدداً جلوگیری کنید . 

در هنگام آبکاری حتماً مورد ها زیر را رعایت فرمائید : 

- مرحله فعالیت صاف و صیقلی باشد . 

- میزان طلای داخل وان بیش تر از مقدار موردنیاز باشد . 

- زمان آبکاری را حدوداً 30 ثانیه در لحاظ بگیرید , زمان بسیار منجر کدر شدن آبکاری می گردد . 

- مسافت فعالیت را تا آند کم در لحاظ نگیرید . 

- دمای مایحتاج نزدیک به بین 50 تا 70 نرمال است . گویا است که دمای فراوان کدری فعالیت را بدنبال خواهد داشت . 

- قطعه را در وان به طور افقی وارد نمائید . تمام جهات عمل را با جنبش دست در قبال آند قرار دهید , تاروکش یکنواخت گردد . 

- در صورتیکه روکش به قرمزی بزند نشان دهنده آن است که در الکترولیت املاح مس وجود داشته است . 

- در صورتی‌که سیانور مضاعف باشد , روکش کمرنگ یا این که بدرنگ است . 

- در حالتی که سیانور وان کم شود , روکش قرمز‌رنگ روشن است . 

- جنس آند قادر است از استیل و پلاتین و یا این که شمش طلا جواهرات باشد . 

- ولتاژ موردنیاز بین 8 تا 12 ولیت می‌باشد , قطب مثبت را به آند و قطب منفی را به کاتد ( فعالیت ) وصل نمایید . 

- شستشوی پرسرعت پس از آبکاری یا این که آب مقطر منجر ثبات بیشتر آبکاری خواهد شد . محلول آب مقطری که بعنوان شستشو استفاده می‌شود , را به وان طولانی تر نمایید تا از هدر رفتن طلا و جواهرات جلوگیری نمایئد .