zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

نمایشگاه‌های محلی و فصلی زیور الات

نمایشگاه‌های محلی و فصلی: زمانی تولیدتان به حد مطلوبی رسید میگردد به نمایشگاه‌های محلی و فصلی هم تاءمل کرد . در حالتی که توانایی اجاره غرفه نمایشگاهی را نداشتید می توانید به چهره اشتراکی اجاره فرمائید و مشترکا زیورآلات دست‌سازتان را بفروشید . 
وب و شبکه‌های مجازی: شبکه‌های مجازی مانند تلگرام، اینستاگرام و… شایع و فراگیر شده و در دسترس خیلی از خانواده‌هاست . شما نیز می‌توانید صفحه‌ای مجازی برای خودتان ساخت فرمائید و با تبلیغ و معرفی محصول‌تان آن را بفروشید . داشتن یک ورقه در شبکه‌های اجتماعی خیلی ساده است البته اضافه کردن اعضای شبکه و به روزرسانی مداومش وقت و تجربه میخواهد . 
فروش در بازار باسلام: می توانید به راحتی در باسلام غرفه بسازید و محصولات‌تان را عرضه فرمایید . اینجا یک بازار اجتماعی است و با فعالیت در در میان غرفه‌ها و حضور در میان مشتری‌ها می‌توانید برای خودتان فروش خیر به وجود بیاورید . 
(راهنمای فروش و تولید غرفه در باسلام) باسلام- 
basalam- زیورآلات دست‌ساز مشاهده 
و خرید ست یلدا از غرفه ژیلاگالری خلاقیت 
در تولید زیورآلات، شرط ماندگاری نسبتاً تمام هنرمندهای غرفه‌دار در بازار باسلام که در نوشتن این مطلب به ما یاری کردند، خلاقیت و طرح‌های ابتکاری را مهم‌ترین عامل برد می‌دانستند . با فراگیر شدن این کسب و کار، کسی موفق‌تر می باشد که بتواند طرح‌های تازه‌تر و خلاقانه‌تری به مشتری‌هایش ارائه نماید . بهاره رادهوش از غرفه بهارگالری می‌گوید: «ساخت زیورآلات بیشتر از این که متریال و (مواد اولیه) واجب داشته باشه، خلاقیت و ابداع ضروری داراست . چون در هم اکنون حاضر بازار زیورآلات در حدی اشباع گردیده که اگر کسی خلاقیت در کارهاش نداشته باشه، مسلماً فروشی نخواهد داشت .» 

خواهر دوقلوی بهاره رادهوش هم نظری مشابه داراست . خیر از طرح کسی کپی‌برداری می‌کند و خیر دوست دارااست کسی شغل های او را کپی کند . بنفشه رادهوش می‌گوید: معمولا مدل‌هایی می سازم از ایده‌های خیالی خودم سرچشمه میگیرد و گهگاه در اینترنت، اینستاگرام و کانال‌های تلگرام جستجو می کنم که منجر می گردد مدل‌های جدیدتری را ببینم و صرفاً از مدل‌ها و برای ایده به دست آوردن به کار گیری کنم . دوست ندارم کسی از فعالیت من کپی بردارد، خودم در شرای جایی عکسی ببینم از آن فعالیت صرفاً ایده می‌گیرم، نه اینکه بخوام اسکن کنم .» 

بهاره رادهوش نیز می‌گوید: طرح‌هایی که اینجانب می سازم همگی از ابداع خودم بوده و هست… بازدیدکننده‌ها به حافظه نو و تک بودن طرح‌هام خیلی ذوق وسلیقه مینمایند و زود ترغیب به خرید کردن می‌شوند . ایده تازه و کمیابِ توصیه عکس در گردنبند و سرکلیدی مدام در نمایشگاه، مشتریان اینجانب رو جلوی میزم میخ‌کوب می‌کند» . 

باسلام- 
basalam- زیورآلات دست‌ساز مشاهده 
و خرید سرکلیدی با عکس دلخواه شما از غرفه بهارگالری نکته انتها اینکه برای ساختن هر چیزی بالاخره از یک جایی می بایست شروع کرد . خیلی از غرفه‌دارهای بازار باسلام که در کار زیورآلات میباشند ابتدا برای دل خودشان و اوقات فراغت می‌ساختند، اما به فیض رسیدند که میگردد با آن کسب و فعالیت و شغلی خانگی هم رویکرد انداخت . شغلی مالامال از خاطره‌های شیرین و به یادماندنی . 

غرفه‌ دست‌سازه‌های پارلا از این لحظات شیرین می‌گوید: شیرین‌ترین لحظه‌ها هنگامی می باشد که مشتریای مقیم خارج از میهن پیشین از اینکه به جمهوری اسلامی ایران برسند سفارش‌ میدهند تا در ارتفاع روزهایی که ایران هستند، سفارش‌ها به دستشان رسد . به ویژه در کارهایی که مناسبتی ساخته می‌شود، به عنوان مثال برای برای عروس خانم‌ها» . 

شما هم می‌توانید در راسته زیورسازان باسلام گشت و گذار فرمائید و تولیدها غرفه‌داران را ملاحظه کنید و پیشنهاد دهید . یا این که چه بسا خودتان از امروز وارد تولید زیورآلات دست‌ساز شوید و در باسلام بفروشید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.