zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

چه طور کمد دیواری جامه خود را گسترده خیس و متنوع تر کنید؟

– چه طور کمد دیواری جامه خود را گسترده خیس و متنوع تر کنید؟ 

در صورتی‌که یه خرده وقت آزاد داشته باشید این مسئله قادر است برای شما جنبه سرگرمی هم داشته باشد . 

گوشواره

یک عدد از خرقه های معمولی و عادی خود را بپوشید ،در مقابل یک آیینه ایستاده و جواهرات مختلف خویش را از گروه ای که دارید آزمون فرمائید .همت فرمائید ترکیباتی نا همگانی که معمولا به کار گیری نمی نمایید را تولید فرمائید و از سایر اکسسوری ها مثل شال یا این که روسری های خویش هم برای تکمیل آن ها استفاده نمائید . 



بی تردید از نتایج و تفاوت هایی که ساخت کرده اید شگفت زده خواهید شد .در صورتیکه جواهرات زیادی ندارید یا این که گروه شما از تنوع کافی برخوردار نمی‌باشد ،به خرید بروید و تنوع بیشتری به لباس های خویش بدهید . 



10 

– برده موج های ایجاد گردیده به وسیله مد نباشید: 

پیروی کردن چشم و گوش بسته از مد بدون در لحاظ گرفتن علایق فردی به هیچ وجه ایده قابل قبولی به حیث نمی‌رسد .چرا که در نهایت خود را گم خواهید کرد و در ضمن این کار برای شما فراوان پرهزینه خواهد بود . 



همیشه هنگام گزینش جواهرات به این تاءمل فرمایید که با دقت به رنگ پوست، فرم تن و ویژگیهای مخصوص به شخص استایل شما چه آیتم ای برایتان مناسب است و هیچ گاه از ویژگی های شخصیتی خود غافل نشوید .همگی ما ویژگی های شخصیتی متفاوتی داریم و این تفاوت بایستی در انتخاب زیورآلات نیز براق و رفلکس دهنده شخصیت ما باشد . 

الماس سیاه

این الماس صرفا به خاطر زیبایی خیره کننده اش شگفت انگیز نمی‌باشد بلکه از منظر تاریخی نیز شگفت آور است . متخصصین جواهرات بر این باورند که قدمت الماس های سیاه به اندازه عمر منظومه خورشیدی است .با وجود تمام زیبایی و شکوه این دسته از الماس هیچگاه قیمت حقیقی و واقعی خویش را در بازار جواهرات نداشته چرا که به استدلال رنگ و طاقت فرسا بودن پباده سازی زیورالات مطلوب با آن اکثر وقت ها از جانب معامله گران بازار الماس نادیده گرفته می شود اگر‌چه در سال 1996 Fawad Gruosi توسط پباده سازی کالکشن الماس سیاه خویش سرنوشت این سنگ را برای مدام تغییر تحول داد . 




الماس 

سیاه برای زوج هایی که به تازگی یک بازه معضل برانگیز را به سلامت گذرانده اند مناسب است 

بیشتر مردمان الماس سیاه را علامت ناراحتی و میل برای صلح و صلح می دانند . 



الماس 

زرد 

در 

فی مابین تمام رنگ ها الماس زردرنگ متداولترین رنگ محسوب می شود و در سراسر دنیا یافت می شود البته در صورتی‌که به دنبال یک الماس بی نقص و خالص می باشید الماس های آفریقای جنوبی بهترین گزینه هستند 

گوشواره

الماس های زردرنگ نشانه شادی و آرزو به آتی می باشند . 

در‌صورتی‌که به دختر قضیه علاقه خود حلقه ای با الماس زرد رنگ می دهید در واقع به او نور و امید به آتی ای براق داده اید

آنچه زیورآلات درباره شخصیت شما آشکار میسازد

*شما هیچ وقت فرصتی مجدد برای تاثیرگذاری در اولی دیدار را نخواهید یافت . 


این پاراگراف چقدر می تواند درست باشد؟ 

لباسی که تعیین می فرمایید ،طرز حرف کردن ، پیرایش موها و جور جواهراتی که استفاده می نمائید همگی نشان دهنده جنبه هایی از شخصیت شماست . 
زیورآلات یکی از راه و روش هایی می‌باشد که مردمان با به کارگیری از آن خود را به بقیه افراد معرفی می نمایند به این ترتیب در ضیافت ها و یا این که در خیابان به زیورآلات و جواهراتی که اشخاص به کارگیری می کنند دقت نمائید . 
در ادامه به یک سری گونه بندی عمومی اشاره خواهد شد .: 
دوست داران خنده و سرگرمی: 
کسانی که از زیورآلات گرانقدر و چشمگیر نظیر رینگ های بلندمرتبه گوشواره ، رینگ های عجیب یا این که زنجیرهای ضخیم برای گردنبند استفاده می کنند به احتمال دوچندان افرادی فعال ، اجتماعی و شوخ طبع می‌باشند ، به عبارتی هایی که در مهمانی ها مدام اشخاص زبادی را گرد خود عده می نمایند . 
شخصیت بخشنده و شادمان این افراد سبب می شود که برای سایر دیدنی باشند ، مانند آهنربایی که فلزات را به خویش جذب می کند .