zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

سمبل و نشانه قلب در زیورآلات


کلاغ : کلاغ را می بضاعت نمادی از فرصت طلبی و جاه طلبی و همچنین فریبندگی دانست . کلاغ یک عدد از تیزهوش ترین حیواناتی می‌باشد که برای رسیدن به خواسته های خود مبادرت به طراحی نقشه های گوناگون مینماید . 



سمبل 
و نشانه قلب در زیورآلات و اکسسوری ها گردنبند 
طرح قلب رزگلد کلیو با کریستال سواروسکی سه بعدی کد Nw-n107 ایستاده گردن آویز 
طرح قلب رزگلد کلیو با کریستال سواروسکی سه بعدی قلب همیشه نمادی از عشق و علاقه و عشق و علاقه و معاش بوده هست . در زیورآلات نیز معنا علامت قلب بیرون از این مفاهیم نمیباشد و معمولا زیورآلات مزین به طرح قلب به عنوان هدیه ای برای بیان علاقه و عشق و علاقه استعمال می شود . در مقاله ” نشانه های بیان‌کننده عشق و علاقه و علاقه ” توضیحات بیشتری درباره علامت قلب و دیگر علامت های بیان‌کننده و علاقه و عشق و علاقه ارائه شده است . 
سمبل 
و نشانه بی نهایت در زیورآلات سرویس 
طرح طلا بی غایت infinite زنانه استیل دقیق se-n95 گردن بند دست سرویس 
طرح طلا بی غایت infinite زنانه استیل دقیق se-n95 آرم بی نهایت یا این که infinite به مفهوم بی پایان و همیشگی می باشد که ابلاغ کننده علاقه و عشق ی مضاعف هست . نماد بی نهایت هم نظیر نشانه قلب یکی از نشانه های بیان کننده عشق و عشق و علاقه میباشد که امروزه از شانس و دقت همگانی بالایی برخوردار میباشد و خواستار متعددی دارااست . در باره نشانه بی غایت هم در مطلب نشانه های بیان‌کننده عشق و علاقه توضیحات بیشتری ارائه گردیده هست که می توانید مطالعه نمائید . 

سمبل 
و نشانه سنجاقک در زیورآلات آرم 
سنجاقک در ارتفاع تاریخ، نماد سنجاقک براساس جنبش و چابکی و چرخه معاش آن پایدار می باشد . در برخی از فرهنگ وتمدن ها اعتقادوباور بر این میباشد که، مثل پروانه، سنجاقک ها هم تغییر و تحول در معاش و آغا جدید و تولدی دوباره را نشان می دهند . 

سمبل 
و نماد بال فرشته در زیورآلات گردن بند 
دخترانه ژوپینگ با طرح آنجل و روکش آب طلای 18 عیار nw-n130 از نمای روبرو مدال 
دخترانه ژوپینگ با طرح آنجل و روکش آب طلای 18 عیار فرشتگان خیر تننها در اسلام بلکه در دیگر ادیان هم به عنوان موجوداتی پاک طینت و کریم ومهربان شناخته می شوند که مراقب آدم ها میباشند و برای آن ها دعا می نمایند . موجوداتی دوست داشتنی که برای دوست داشتن مخلوق گردیده اند . فرشتگان دارای بال و پر هایی بزرگ هستند که با استفاده از آن ها می توانند پرواز کنند و مراقب بشر های منزه و دوست داشتنی باشند . بال فرشته از دوران های گذشته به تیتر نمادی از محبت و عصمت و طهارت و مراقبت از دیگران شناخته می شده می‌باشد که طرفداران بخش اعظمی هم داراست . 



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.