zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

جواهرات و سنگ‌های قیمتی

جواهرات چه‌گونه می توانند با شور شما در رابطه باشد و آیا اصلاً ارتباطی میان این دو مقوله وجود دارد؟ گفته می گردد استعمال از جواهرات و سنگ‌های قیمتی که با ستاره شما هم‌تراز هست می‌تواند باعث ارتقا انرژی و بهبود خوی و خلق شما شود . اکثری از خانم‌ها تعلق و رابطه عمیقی با سنگ ماه به دنیاآمدن خویش دارا‌هستند و برای نشان‌دادن اهمیت مراحل تعالی معاش خویش نظیر نامزدی، تزویج و ولادت نوزاد از این سنگ‌ها به کارگیری میکنند . متولدان برج سرطان، دلداده مروارید هستند در حالی که قوچ‌های ساختمان بلند حمل از درخشندگی و تلألو سنگ‌های آبی‌رنگ لذت میبرند . سنگ‌های ماه تولد، عامل ایجاد بعضا مشخصات در فرد استفاده‌کننده از آنها دانسته‌اند و علاوه بر انرژی‌زایی و این‌گونه مساله توان حفاظت نیز از خصوصیات بعضا از این سنگ‌ها است . به طور نمونه «آکوامارین» شما را در برابر خطرات سفرهای دریایی نگهداری می‌نماید . شناسایی سنگ‌های ماه تولد یه خرده گیج‌کننده هست و گهگاه یک‌سری سنگ به یک ماه خاص نسبت داده شده میباشد . گهگاه هم سنگ ماه تولد شما که تصور میکنید حاصل هزاران سال خرد، سر و سر عرفانی و مطالعات نجومی می‌باشد میتواند حاصل یک پدیده امروزی باشد . 

گردنبند نقره

رموز 

سنگ های ماه تولد قصه 

سنگ ماه تولد عمر و ایده سنگ ماه به دنیاآمدن به زمان باستان بازمی‌گردد و یونانیان، مصریان، رومیان، پارسیان و سرخ‌پوستان هر یک سنگ‌های مختلفی را به هرماه ازسال اختصاص داده‌اند . سیستم سنگ ماه به دنیاآمدن که امروزه زمینه استفاده قرار می گیرد از سیستمی انجیلی مربوط به چهل سال پس از ولادت مسیح اقتباس شده است . «تیتوس فلاویوس یوسفوس» تاریخ در آن مدت مدعی میباشد که ۱۲ سنگ دربنای یادبود هارون-برادربزرگتر حضرت موسی- با ماه‌های سال و نشانه‌های زودیاک ارتباط ویژه‌ای دارااست . در سال ۱۹۱۲ انجمن ملی جواهرات ایالات متحده فهرستی ازاین سنگ‌ها تنظیم کرده هست که روز جاری هم موضوع استعمال و مبنای سنگ‌های ماه به دنیا آمدن می‌باشد . اما این فهرست تا به روز جاری دچار تغییراتی شده میباشد که مهمترین آن بیش تر کردن «تانزانیت» به عنوان سنگ ماه به دنیاآمدن دسامبر می باشد که پیش ازاین دو سنگ «زیرکون و فیروزه» را به تیتر سنگ ماه داشته است . 


در گذر مقطع بسیاری از فرهنگ‌ها و تمدن‌ها نظیراینکاها، آزتک‌ها، تبتی‌ها، پارسیان، مصریان و یونانیان سیستم سنگ ماه میلاد را اتخاذ کرده‌اند . کاهنان، کشیش‌ها و رهبران این جوامع باستانی با مشاهده حرکات و تاثیرات سیارات و این‌که تغییرات و فعالیت‌های سیاره‌ای چه تاثیری بر دولت ها آن‌ها داشته می‌باشد برای هر ماه یک یا این که یک سری سنگ را در نظر گرفته‌اند و از این طریق هر آرم نجومی با یک شیء آسمانی دارای ارتباط شده هست . به تیتر مثال سنگ‌هایی شبیه به خورشید و ماه،سنگ‌های طلایی روشن مثل «کارنلین-عقیق سرخ- و یا کهربا » برای خورشید و سنگ‌های شب‌نما مثل «مروارید، سنگ ماه و کوارتز شیری» برای ماه نمادهایی از علم و خرد، در لحاظ گرفته شده‌اند . لئو یا این که ساختمان بلند اسد نشانه تابستان با خورشید درارتباط میباشد و آرم پیش از آن برج سرطان با ماه در ارتباط هست . 


برای قرن‌ها مردم بر این اعتقاد و باور بوده‌اند که با به کار گیری از این سنگ‌ها به تیتر جواهرات، انرژی و اقتدار حاصل از اجرام آسمانی به سوی آنها ساماندهی میشود . حرکات اجرام آسمانی و تاثیر آنها بر زندگی ما از هشت هزار سال پیش از به دنیا آمدن مسیح تا به روز جاری قضیه ردیابی قرارگرفته میباشد . خورشید اطلاعات حساس در رابطه با فصل‌ها ارائه می‌دهد و چرخه ماهانه ماه اطلاعاتی در ارتباط با جزر و مد دریاها ارائه می نماید . بر پایه همین شواهد میباشد که سنت سنگ ماه ولادت بر شالوده طالع بینی و دانش نجوم پدید آمده می‌باشد . در حالی که برج اسد با خورشید و برج سرطان با ماه درارتباط است، دیگر نشانه‌های باقیمانده به چهره مشترک با پنج سیاره عطارد، زهره، مریخ، مشتری و زحل در ارتباط هستند . به سیاره‌های تازه‌تر کشف گردیده مانند اورانوس، نپتون و پلوتون نشانه‌های مخصوص دیگری اختصاص داده شده هست . در کشف سنگ ماه ولادت ما با سویه عرفانی و رمزآلود قبلی و ماهیت و طبیعت شخصی خودمان دارای ربط شده‌ایم . 


در کشورهای آسیایی که استعمال از سنگ ماه میلاد زیاد رایج است، طالع‌بین‌ها اکثر اوقات سنگ‌ها را به عنوان نوعی طلسم در جهت ایجاد تعادل در شخصیت افراد تجویز مینمایند . نکته جذاب دقت این میباشد که چه بسا امروز هم اسقف‌های مسیحی انگشترهای با سنگ آمه‌تیست درشت به دست می‌نمایند چون سبب ساز تقویت و فراوانی عفو می‌شود . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.