zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

روکش آب طلا جواهرات

روکش آب طلا جواهرات ، ترکیب طلا و جواهرات با یک فلز دیگر می باشد که به چهره لایه ای با ضخامت استاندارد بر روی نقره کشیده میگردد . اینکار علاوه بر درخشندگی بخش اعظم نقره ، سبب ساز حفاظت آن گردیده و بازدارنده از اکسیده شدن (تیره شدن) نقره می‌شود . هزینه انجام این فعالیت با دقت به شکل و وزن جواهر نقره گوناگون بوده و با دقت به دسته کار حساب و کتاب میشود . 

گردنبند

فلز طلا و جواهرات در سراسر عالم صرفا به رنگ زردرنگ یافت گردیده و تا کنون هیچ معدنی در هیچ کجای عالم پیدا نشده که طلا و جواهرات را با رنگ دیگری ارائه دهد . روکش آب طلا سفید ، مخلوط طلا جواهرات با یک فلز سفید رنگ دیگر (مانند منگنز ، پالادیم و . . . ) می‌باشد . 

در بیشتر موردها به جای روکش آب طلا و جواهرات از روکش رودیوم (آب رودیوم) استعمال میشود که زیبایی و جلای خاصی را به جواهرات نقره میبخشد و در اصطلاح بازار به همان تیتر روکش آب طلا و جواهرات سپید خطاب می گردد . 

روکش آب طلا جواهرات که بر روی جواهرات نقره کشیده می‌گردد ، در‌صورتی‌که طبق استانداردهای تعریف شده فیس پذیرد ، بصورت رنگ ثابت بوده و در رخ استفاده صحیح از جواهرات نقره ، مشکلی برای آنان به وجود نمی آید . پس از انجام آبکاری از تولید خط و خش بر روی زیورآلات خود خودداری کنید چرا که عمر آبکاری را اندک می نماید . 


چرا 

نقره بخریم؟ نقره قسمتی از فلزات گران بها محسوب می شود و مدام در کنار ارزش طلا و ارز و … مشاجره بها نقره نیز به فی مابین می آید، بدین ترتیب خرید نقره به هر صورتی نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود . با توجه به افزایش سرسام آور قیمت طلا، اشخاص متعددی به خرید زیورآلات نقره روی آورده اند و از این رو خرید و فروش نقره رونق گرفته میباشد . 


یک عدد از نگرانی های زوج های برنا و بالطبع خانواده های آن‌ها می تواند خرید خدمت عروس باشد که نیاز به بودجه ی متعددی دارااست . شما می توانید با تعیین خدمت عروس نقره و رینگ های ست نقره تا حدود فراوان زیادی در هزینه ها صرفه جویی کرده و از طرفی نوعی سرمایه گذاری و پس انداز کرده باشید . 


سرویس 

بی نقص نقره عیار 925 تایلندی با طرح خوشه گندم ns-n171 از نمای مشکی سرویس 

کامل نقره عیار 925 تایلندی با طرح خوشه گندم سرویسهای نقره مخصوص عروس که در دکان لوکس گلامور ارائه می شوند علاوه بر گارانتی دارای فاکتور دقیق نیز می باشند و در صورتی که قصد فروش آنان را داشته باشید مشکلی متوجه شما نخواهد شد . 


نکاتی 

برای خرید زیورآلات نقره زیورآلات نقره علاوه بر زیبایی چشمگیر خود، به تیتر یک سرمایه نیز می توانند تلقی شوند و بعد از آن از طلا جواهرات جزء فلزات باارزش هستند، بنابراین لازم می‌باشد تا در هنگام خرید زیورآلات نقره هم نکاتی را رعایت کنید تا طعمه ی سودجویی افراد کلاهبردار قرار نگیرید . 


به عدد حک شده ۹۲۵ بر روی زیورآلات نقره توجه کنید . البته در بعضا زیورآلات به عامل ظرافت بسیار و فقدان فضای کافی ممکن هست جایی برای حک این عدد وجود نداشته باشد . 


زیورآلات نقره را هم همانند طلا و جواهرات با فاکتور خریداری فرمائید . ضروری هست که وزن دقیق در فاکتور ذکر شود . 


از فروشگاههایی که در کنار نقره، کارت گارانتی کتبی به شما می دهند، خرید نمائید . 


در حالتی که زیورآلات نقره خود را برای آبکاری میبرید حتما فاکتور دریافت نمائید و از مغازه دار بخواهید تا وزن نقره شما را در فاکتور ذکر کند . 


در شرای زیورآلات نقره را خیر فقط به خاطر زیبایی بلکه به عنوان سرمایه خریداری میکنید، زیورآلاتی تعیین نمایید که نگین های کمتری داشته باشند . 


در صورت خرید نقره و هر کالای دیگری از دکان های اینترنتی، مسلما به نشانه اعتماد از وزارت صنعت و معدن، که در سایت دکان وجود دارااست دقت نمائید . 


دکان اینترنتی زیورآلات لاکچری گلامور یکی از فروشگاههای معتبر در عرصه ی زیورآلات هست که علاوه بر دارا بودن نشانه اعتماد، زیورآلات نقره و مارک خویش را با گارانتی کتبی و فاکتور در اختیار شما دوستان قرار می‌دهد . شما دوستان می‌توانید انواع زیورآلات نقره شیک و به روز را از طرز مغازه لاکچری گلامور خریداری کنید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.