zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

هنگام به کار گیری از زیورآلات نقره دقت کنید:

نهایتاً خوبتر میباشد اعتنا داشته باشید که در هنگام سفر، زیورآلات خود را در باکس یا این که کیف مجزا و مخصوصی قرار داده و حمل فرمایید . انجام این عمل موجب می‎شود که زیورآلات شما در نیز تنیده نشوند و جراحت نبینند . 


گردنبند

هنگام 

به کار گیری از زیورآلات نقره دقت کنید: همه‎ی ما می‎دانیم که چقدر دوست دارید خوشگل و یگانه به لحاظ برسید . همین قضیه نیز موجب می‎شود که زیورآلات باارزش و باشکوه خود را به عمل ببرید . اما در شرایطی، به کارگیری از آن‎ها مشقت بار و اختلال آفرین خواهد بود . 


مواد شیمیایی قوی، گوگرد، تعریق، کلر و تابیدن مستقیم روشنایی خورشید از جلوه و درخشندگی نقره‎جات شما کاسته و آن‎ها را کدر می‎کنند . 


خوبتر 

است همواره در لحاظ داشته باشید که «پیشگیری خوب تر از معالجه است!» بنابراین، هنگام استعمال از زیورآلات خود اعتنا نموده و در موقعیت خاص از آن‎ها استعمال نکنید! 

این 

وضعیت یگانه عبارتند از: 

انجام فعالیت‎های روزمره از قبیل شستن ظروف و لباس‎ها و به کارگیری از مواد پاک کننده . 

ورزش و تمرینات بدنی . 

استحمام . 

قرار تصاحب کردن در مکان‎های بسیار گرمی همچون، کنار دریا دریا یا این که کنار استخر . 

هنگام 

مهیا شدن و جامه پوشیدن (فرض بر این می‌باشد که در این مواقع از لوسیون بدن، عطریات، اثاثیه آرایشی و اسپری منحصر به فرد گیسو استفاده می‎کنید!) هنگام 

آماده سازی یا خوردن غذاهای دربردارنده سولفور (مانند تخم مرغ و مایونز)! هنگام فعالیت‎هایی از قبیل باغبانی و…که در فضای گشوده انجام می‎گیرند . 

رعایت این نکات موجب می‎شود که زیورآلات نقره‎ی شما تداوم بیش‎تری داشته باشند و تیره و کدر نشوند . به این ترتیب، حجم رسیدگی‎های بعدی هم کاهش خواهد یافت . 


برق 

انداختن نقره‎جات: نقره، فلزی دقیق هست که علیرغم تمام تلاش‎ها و مراقبت‎ها با گذر دوران آلوده و کدر می‎شود . خوشبختانه پاک کردن نقره‎ کاری ساده هست . 


برای تمیز کردن این فلز درخشان، خوب تر میباشد از دستمال‎های قابل انعطاف میکروفیبر استفاده نمایید . 

دقت کنید که به هیچ عنوان از دستمال کاغذی، حوله‎ی کاغذی یا این که دستمال سرویس بهداشتی به کارگیری نکنید! 

اعتنا داشته باشید که دستمال شما کاملاً منزه باشد و برای پاک کردن نقاظ مختلف نقره از بخش‎های مختلف دستمال استعمال نمایید . به این ترتیب، آلودگی‎ها از نقطه‎ای به نقطه‎ی دیگر منتقل نخواهند شد . هنگام منزه کردن نقره، دقت کنید که جهت جنبش دست شما از بالا به پائین بوده و دورانی نباشد . حرکات دورانی تاثیر نامطلوبی ایجاد کرده و تیرگی نقره را دو چندان خواهند کرد . 


مشاهده 

انواع زیورآلات نقره به کارگیری 

از محلول جوش شیرین و آب: 

برای انجام این کار، واجب می باشد محلول آب و جوش شیرین را به نسبت دو به یک آماده فرمائید . برای پاک کردن نقره‎جات دقیق از محلول رقیق‎تری استعمال کنید . نهایتاً ماده‎ای خمیری شکل حاصل می‎شود که می‎توانید به امداد آن مرحله نقره‎ی خود را پاک کنید . حال، با استعمال از یک مسواک یا برس نرم، خمیر حاصله را بر روی نقره بمالید و به آرامی و ملایمت آن را پاکیزه نمائید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.