zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

توافق تولید کنندکان دی او پی برای واردات مستمر الکل ( دی اتیل هگزانول )

به گزارش خبر نگار اینترنت تارنما جامعه صنعت کفش ایران زمان یک شنبه دوم ابان ماه ۱۳۹۵ در محل محل کار صنعت های تکمیلى پتروشیمی اتفاق تاریخی مهمی فیس داد که برای بقیه رشته ها درس می باشد . 



علی لشکری مدیر هیات مدیره جامعه صنعت کفش کشور‌ایران ضمن ابلاغ مقاله فوق به خبرنگارما گفت : رخ مسئله این استکه بعد از التهاب به وجود امده در آغاز سال در توزیع و نوسان ارزش الکل و توافق به کار آمده ساخت کنندکان دی او پی و جامعه صنعت کفش کشور‌ایران باپتروشیى شازند اراک در محل کار صنعت های تکمیلی پتروشیمی درتیر ماه سال جارى مبنى بر توزیع هفتگی ١١٠٠ بدن دی اتیل هگزانول در بورس متاع بوسیله اراک شاهد ارامش نسبی در قیمت این ماده نخستین در بورس بودیم و مسافت قیمت اساس و ارزش آخری ( قیمت رقابتی ) خیلی فراوان کمبود . ولی متاسفانه به ادله ارتقا تقاضا تا حدود ١٨٠٠ بدن که بر مغایر قبل کم عقل فقدان و حقیقت داشت ، قیمت الکل اراک در بورس متاع انقدر در مقایسه با نرخ شالوده بالارفت که رکورددار ارزش رقابتی در بورس جنس شد بطوریکه در هفته پیشین تا حدود ٣٨ درصد فراتر از ارزش شالوده بفروش رفت . 



عضو هیات نمایندکان اتاق بازرگانی کشور‌ایران در ادامه افزود : ارگانیک میباشد شایسته ترین گزینه برای واردات این ماده اولیه خویش پتروشیمى اراک میباشد که این تفاوت را لبریز نماید ، اما واردات توسطاراک چهره گرفت ولی اندازه آن نتوانست جواب تقاضای ١٨٠٠ بدن در بورس کالا را بدهد و عملا این واردات تاثیر زیادی بر کاهش بها رقابتی با مبنا نداشت . البته علت این مورد نیز روشن است و این تفاوت قیمت با دقت به این‌که بصورت سلف دو ماهه تا ۴۵ روز تحویل داده می شود رقم بالایی حدود ٢۵ میلیارد تومان از منابع نقدینگى ایجاد کنندکان Dop را در اختیار اراک قرار می دهد انکیزه حتمی را از پتروشیى اراک براى واردات پر حجم مى گیرد و عملا این واردات تاثیری در ترک ٧٠٠ تنى تقاضای هفتگى با عرضه نداشته می باشد . 

لشکرى 

در ادامه این گفتکو افزود : دقت داشته باشیم که در سال ٩٣ و در نصفه دوم همان سال هم این قصه به وجود امد و سبب شد که مصرف کنندکان دی وی پی اقدام به واردات Dop أماده نمایند و زمانیکه محموله های وارداتی وارد کشور ایران شد بها های الکل اراک به شدت پایین امد و خیلی ها ضرر و زیان کردند و در ارتفاع سال ٩۴ رکود بازار نیز اضافه شد و نیز اراک دنبال مشترى برای دی اتیل هگزانول خودش بود و هم ساخت کنندکان Dop بدنبال مشتری بودند و خلاصه همه از این بی نظمی ضرر و زیان کردند

آخرین جلسه ستاد امپکس ۵ برگزار گردید

به گزارش خبرنگار تارنما صنعت کفش, پایانی گرد‌همایی ستاد برگزاری پنحمین نمایشگاه بین المللی کیف, کفش, چرم و صنعت های وابسته (امپکس۵) باحضور تمامی مسئولین و نمایندگان تشکلهای هفتگانه زنجیره ارزش چرم و کفش و صنایع متعلق در محل دبیر خانه ستاد واقع در اتحادیه کفش دست دوز برگزار شوید . 

در ابتدای این جلسه, حاج فرستاده شجری مدیریت اتحادیه کفشدستدوز و رییس ستاد ، آماری از تعداد غرفه داران داخلی و خارجى ارائه داد . همینطور در این گرد‌همایی آخری هماهنگیها برای دعوت از مسئولین و مهمانان ویژه برای روز افتتاحیه انجام گرفت . 



همچنین قرارداد پخش تبلیغات تلویزیونی پایانی گردید و مقرر شد در روزهای ۱۳, ۱۴ و ۱۵ آذرماه هم این تبلیغات از شبکه های سراسری صدا و سیما پخش گردد . همچنین سیاستی راجع به پوشش خبری نمایشگاه بصورت برنامه زنده از صدا و سیما و همچنین منعکس شدن خبر ها برگزاری نمایشگاه در شبکه های اجتماعی مرتبط با صنعت و سایتهای خبری و روزنامه های مطرح اقتصادی دریافت شوید . 


همینطور در ادامه تهمیداتی برای تبلیغات محیطی نمایشگاه در بخشها صنفی کفش و چرم اتخاذ شوید . 

در ادامه این گرد هم آیی همینطور تصمیمات آخرین برای برگزاری مراسم اختتامیه گرفته شد . 

در انتهای جلسه هم تشکلهای صنعتی و اتحادیه های صنفی عضو ستاد امپکس ابراز امیدواری نمودند تا نمایشگاه امسال هرچه باشکوهتر نسبت به ادوار قبل برگزار گردد . 

وبسایت صنعت کفش نیز امیدوار است امپکس ۵ شایسته ترین نمایشگاه نسبت به عصر های گذشته باشد و رویه برای بازگشت رونق به بازار چرم و کفش مهیا سازد . 

جواد محمدیان، یک عدد از کسانی می باشد که

رتبه ۲ و ۳ است یا این که پوشاک و کیف و کفشی که عرضه مینمایند پیشنهاد از چین هست و کیفیت مضاعف پایینی دارا هستند . از کیفیت پوشاک این مجتمع می‌گذریم و سری می‌زنیم به فروشگاهی با برندی از اسپانیا در بلوار میرداماد . فروشگاهی که بیشتر مواقع سال تخفیف وسوسه‌ کننده‌ای داراست . لابه لای محصولاتش جنس‌های چینی نیز میفروشد . خبری نیز از پوشاک اسپانیایی نمیباشد ولی مدام خداوند سرشان نا مرتب می‌باشد . 

انگار مردمان همان نام فروشگاه مارک برای‌شان کفایت می‌کند! 

جواد محمدیان، یک عدد از کسانی می باشد که سال‌هاست در صنف پوشاک فعالیت دارد . او در رابطه فروش پوشاک چینی در بازار کشور‌ایران می‌گوید: «خیلی وقت میباشد که چینی‌ها بازار کشورمان را قبضه کرده‌اند . از زمانی که تحریم شدیم خیلی از کالاها از پاراگراف پوشاک و کیف و کفش چینی به‌صورت قاچاق وارد شد و نزدیک به ۸۰ – ۷۰ درصد بازار داخلی را از چنگ ما درآورد . خب منسوجات چینی به ‌خاطر طراحی‌های دیدنی و از سویی ارزان‌تر بودن نسبت به منسوجات سایر کشورها از پاراگراف کشورمان با استقبال روبه‌رو شد . این اجناس برای مغازه‌داران و فروشگاه‌داران نتیجه بالایی داراست و مشتری‌ها نیز پول کمتری نسبت به مال اروپایی و ترکیه‌ای میپردازند .» 





داود محبی، یکی دیگر از فعالان این حوزه که دل پری از قاچاق پوشاک دارد در این باره می‌گوید: «ضربه‌ای را که کالای چینی قاچاق به اقتصادمان زده ‌است نمی شود به این راحتی جبران کرد . خیلی از صنوف یا ورشکسته شده‌اند یا این که در معرض ورشستگی قرار گرفته‌اند، نمونه‌اش صنعت پوشاک . اما در این مسیر برخی از سودجویان از این آب گل‌آلود ماهی می گیرند . یادم می‌آید ۴ سال پیش یک عدد ۱۰ هزار کت و شلوار دستی ۳۰ هزار تومان از چین وارد کرد آن نیز به‌طور قانونی، بعد همگی لباس‌ها را به یکی از مرزهای شمال‌غربی مرزوبوم فرستاد و تعدادی خیاط هم برای یک سری روز استخدام کرد تا مارک فلان مارک ترکیه‌ای را توی آستر کت و شلوارها چرخ نمایند . آن‌گاه مجدد کت و شلوارها را وارد بازار کرد و دستی ۳۰۰ هزار تومان فروخت . مردمان که نمی‌توانند حدس بزنند این کت شلوار قلابی است و به برند اعتماد میکنند . متأسفانه درد یک عدد دو عدد نمی‌باشد که برایش دارویی پیچید .» 

برگزاری کلاسهای آموزشی در اتحادیه کفش با استقبال روبرو شده است

نایب رئیس اتحادیه کفشهای ماشینی و لاستیکی گفت: کمیسیون یادگرفتن اتحادیه کفش با برگزاری عصر های آموزشی فروش مال و یادگرفتن تئوری و آشنایی اجزای کفش با استقبال فروشندگان و علاقه مندان به صنعت کفش روبرو گردیده هست . 

 
به گزارش اینترنت وب سایت جامعه صنعت کفش کشور‌ایران –عبداللهی نجات دربرنامه رادیو اقتصاد با ابلاغ اینکه هم زمان با برگزاری دوره های آموزشی از کارخانه های تولید کفش تابستانی و زیره بازدید چهره گرفت افزود: خیلی از فروشندگان کفش از این دوره های اموزشی استقبال کردند و عنوان میکردند که پیشین از آشنایی با صنعت کفش و طریق تولید کفش صرفا به تیتر یک فروشنده معمولی با مشتری برخورد می‌کردند و اطلاعات خاصی از نحوه ساخت کفش نداشتند و آن‌گاه از بازدید از کارخانه ساخت کفش و دمپایی متوجه گردیده اند که برای تولید صندل و کفش چقدر زحمت کشیده می‌شود . 
او افزود: فروشندگانی که در کلاسهای آموزشی حضورداشتند معتقد بودند جدید با ایجاد کفش آشنا شدند و از فردا راحت خیس می‌توانند راجع به کفش اهل ایران به مشتری توضیح دهند و دانش فروش کفش را پیدا کرده اند . 
او درباره‌ی اینکه چه مقدار ایجاد به صورت صنعتی و کارگاهی داریم گفت: در حال حاضر بخش اعظم کارخانه ها به سمت ماشینی شدن سوق پیدا کرده اندو خیلی برای کارخانه های دستی مقرون به صرفه نمی‌باشد با دست اینکار را انجام دهند اکثر تولیدات به سمت ماشینی می رود . 
نایب مدیریت اتحادیه کفشهای ماشینی و لاستیکی اعلام کرد :کفش دست دوز خیلی کفش خوب و با کیفیتی هست البته مصرفش دارد محدود می گردد زیرا از زیره پی یو نمی‌توانند به کار گیری کنند اما می‌توانند تزریق کنند زیره به رویکرد را البته مشکل نفوذ اب ایجاد میگردد .