zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

برگزاری کلاسهای آموزشی در اتحادیه کفش با استقبال روبرو شده است

نایب رئیس اتحادیه کفشهای ماشینی و لاستیکی گفت: کمیسیون یادگرفتن اتحادیه کفش با برگزاری عصر های آموزشی فروش مال و یادگرفتن تئوری و آشنایی اجزای کفش با استقبال فروشندگان و علاقه مندان به صنعت کفش روبرو گردیده هست . 

 
به گزارش اینترنت وب سایت جامعه صنعت کفش کشور‌ایران –عبداللهی نجات دربرنامه رادیو اقتصاد با ابلاغ اینکه هم زمان با برگزاری دوره های آموزشی از کارخانه های تولید کفش تابستانی و زیره بازدید چهره گرفت افزود: خیلی از فروشندگان کفش از این دوره های اموزشی استقبال کردند و عنوان میکردند که پیشین از آشنایی با صنعت کفش و طریق تولید کفش صرفا به تیتر یک فروشنده معمولی با مشتری برخورد می‌کردند و اطلاعات خاصی از نحوه ساخت کفش نداشتند و آن‌گاه از بازدید از کارخانه ساخت کفش و دمپایی متوجه گردیده اند که برای تولید صندل و کفش چقدر زحمت کشیده می‌شود . 
او افزود: فروشندگانی که در کلاسهای آموزشی حضورداشتند معتقد بودند جدید با ایجاد کفش آشنا شدند و از فردا راحت خیس می‌توانند راجع به کفش اهل ایران به مشتری توضیح دهند و دانش فروش کفش را پیدا کرده اند . 
او درباره‌ی اینکه چه مقدار ایجاد به صورت صنعتی و کارگاهی داریم گفت: در حال حاضر بخش اعظم کارخانه ها به سمت ماشینی شدن سوق پیدا کرده اندو خیلی برای کارخانه های دستی مقرون به صرفه نمی‌باشد با دست اینکار را انجام دهند اکثر تولیدات به سمت ماشینی می رود . 
نایب مدیریت اتحادیه کفشهای ماشینی و لاستیکی اعلام کرد :کفش دست دوز خیلی کفش خوب و با کیفیتی هست البته مصرفش دارد محدود می گردد زیرا از زیره پی یو نمی‌توانند به کار گیری کنند اما می‌توانند تزریق کنند زیره به رویکرد را البته مشکل نفوذ اب ایجاد میگردد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.