zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

مزابای خرید زیورآلات تیتانیوم

باوجودیکه تیتانیوم به تیتر فلزی بادوام در قرن بیستم برای ایجاد جواهرات در نظر گرفته شد بسیاری از مشتریان از مزایای آن نا آگاه بودند . موردها پایین 7 قضیه از مزایایی می‌باشد خزید یک زیورآلات تیتانیوم می تواند بدنبال داشته باشد . گوشواره




1- 

تداوم و پایداری 

یک عدد از اصلی ترین مزایای تیتانیوم تداوم آن می باشد . هنگامیکه بر روی طلا و جواهرات و نقره به راحتی خش می افتد، تیتانیوم در مقایسه از استحکام بیشتری برخوردار می‌باشد و برای افرادی که در خارج از منزل سرگرم عمل می‌باشند و یا این که دائماً با خردسال ها سر و کار دارا هستند مطلوب میباشد . این فلز به رنج خش می پذیرد و به ندرت درخشش خویش را از دست می دهد . به علاوه استحکام تیتانیوم این اذن را می دهد تا بتوان بر روی آن از نگین های بیشتری استعمال کرد .اکثری از حلقه ها از پاراگراف حلقه های طلا جواهرات جالت گرد و کروی خویش را به مرور برهه زمانی از دست میدهد البته حلقه های تیتانیوم به دلیل استحکام و تداوم این فلز موقعیت اولیه خویش را از دست می دهد . 




2- 

استایل و راحتی 

با وجود به کارگیری از تیتانیوم می بضاعت طیف وسیعی از گونه های و اشکال جواهرات را با آن ایجاد . همینطور از الماس و بقیه سنگ های زینتی می بضاعت و توان در ایجاد زیورآلات تیتانیوم به کار گیری کرد . سبک بودن این فلز نیز به کارگیری از آن را دوچندان لذت بخش می کند و با وجود به کارگیری از تزیینات متفاوت و سنگ ها و نگین های گوناگون باز هم گوشواره های تیتانیومی بر روی گوش سنگینی نخواهد کرد . 




3- 

سازگاری 

چه بسا در خاصترین آلیاژها، فلز تیتانیوم با اکثر اشکال پوست سازش دارااست به این مفهوم که کلیه می توانند از جواهرات تیتانیوم فارغ از ترس از دچار شدن به جوش یا خارش پوست و یا تغییر‌و تحول رنگ پوست به کار گیری کنند .به علاوه بعضا از کسانیکه به به کار گیری از جواهرات طلا جواهرات و یا نقره آلرژی دارا هستند هم می توانند از تیتانیوم استعمال نمایند . 




4- 

سود برای سلامتی 

قرار دادن زیورآلات تیتانیوم بر روی برخی از نقاز بدن می تواند منجر کاهش درد در آن نقاط شود . برای نمونه برخی یقین دارا هستند که استعمال از یک گردن بند تیتانیوم به حفظ تعادل در تن سبب ساز خواهد شد . 




5- 

محبوبیت دربین مردان 

مردانی که به ندرت از فلز تیتانیوم به کارگیری می کنند، درخشش و احساس استحکامیکه یک ساعت یا حلقه تیتانیومی تولید می کند را تحسین می نمایند و تیتانیوم بدلیل مرحله صیقلی و ظاهر مدرن همیشه به تیتر یک عدد از مورد های مطلوب برای مردان در لحاظ گرفته می شود . 




6- 

دسترسی آسان 

امروزه حلقه های تیتانیوم بر مغایر دهه 90 میلادی که این فلز به ندرت در اختیار جواهر سازان قرار می گرفت، دوچندان محبوب و در بیشتر دکان ها موجود می باشد . 


7- 

بها مناسب 

تیتانیوم در مقایسه با سایر فلزاتی که در ساخت طلا و جواهرات از آن استفاده می شود مضاعف مقرون به صرفه میباشد . از طرف دیگر برای ساخت و شکل دهی به تیتانیوم نیازی به فرایندهای پیچیده و یا اضافه کردن مواد خاص برایپرداخت آن وجود ندارد که این پروسه ایجاد سهل تر باعث به کاهش هزینه ایجاد قطعات تیتانیومی می شود . 

چگونه زیورآلات و جواهرات متناسب با بدن خود را انتخاب می کنید؟

گردنبند 

هنگام خرید گردن آویز از فهمیدن سایز گردن خویش اطمینان حاصل فرمائید . به خاطره داشته باشید که بیش تر کردن آویز به گردن بند ارتفاع آن را بلندتر خواهد کرد و مطمئناً شما نمی خواهید که آویز آن باطن گریبان خرقه شما قرار گیرد . گوشواره


به طور کلی در حالتی که دارنده جثه ای والا و قد بلند میباشید می بایست از گردنبندهای بلندتر از ارتفاع 45 سانت به کارگیری فرمائید ، در‌صورتی‌که قدی کوتاه دارید گردنبندهای V شکل قد شما را بلندتر سناریو خواهد داد . چنانچه دارای قدی متوسط هستید تقریباً می توانید از هر نوع گردنبندی با هر ارتفاعی به کار گیری کنید اما دقت داشته باشید که استعمال از گردنبندهایی که بر روی خط سینه قرار می گیرند توصیه نمی شود . 


افرادی که دارنده چهره بیضی صورت می باشند می توانند از هر جور گردنبندی به کار گیری نمایند . برای فیس های گرد ، گردنبندهایی در میان 70 تا 80 سانت توصیه می شود و برای صورت های دوکی صورت گردن بند هیا خفتی زیاد مناسب خواهد بود . برای رخ های مستطیل شکل و کشیده هم گردنبندهای کوتاه و خفتی مطلوب می باشد چون امداد می نماید تا صورت کوتاه تر به نظر برسد . همینطور برای این فیس ها ، گردنبد های U شکل نیز مطلوب می‌باشد . 

نکات کاربردی برای خرید گردنبند نقره

برای ست کردن مدال نقره با جامه شبکه های مردمی ، ست کردن گردن بند نقره با جواهرات دیگر نظیر سنگ های زینتی و الماس ادغام مختلف و زیبایی را به‌وجود خواهد آورد، کارایی فرمائید گوشواره و دستبندی هماهنگ با گردن بند خود تعیین فرمائید . 


نگهداری 

از گردن آویز نقره: 

مشابه سایر جواهرات فلزی ، یک گردنبند نقره هم نیاز به محافظت داشته چرا که بر اثر تماس مداوم با رطوبت هوا با گذر بازه زمانی کدر خواهد شد . برای مثال هیچگاه مدال خود را با سایز فلزات نقره ای پاک نکنید ، برای این فعالیت با به کارگیری از مقداری آب و صابون و یک پارچه نرم با اعتنا بر روی نواحی آلوده گردیده از گردن بند بکشید و پس از آن گردن بند خویش را کاملا کم آب فرمایید و با انجام مداوم و با اعتنا این کار می توانید درخشندگی مدال خود را تا دوران متعددی حفظ کنید . 



راهنمایی 

پر سرعت برای به کار گیری از گونه های گردن آویز نقره: 


1-برای 

ظاهر حرفه ای و شکیل : استعمال از نوع های معمولی و مینیمال 

2-برای 

یک لباس شب: استفاده از مدل های اغراق آمیز و ضخیم تر 

3-برای 

یک مهمانی ساده: پوشیدن گردنبدهایی یار با سنگ های زینتی همچون یاقوت و الماس 

4-برای 

استعمال یار با خرقه یکدست مشکی: استفاده از گردن بند هایی با سنگ های رنگی