zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

چگونه زیورآلات و جواهرات متناسب با بدن خود را انتخاب می کنید؟

گردنبند 

هنگام خرید گردن آویز از فهمیدن سایز گردن خویش اطمینان حاصل فرمائید . به خاطره داشته باشید که بیش تر کردن آویز به گردن بند ارتفاع آن را بلندتر خواهد کرد و مطمئناً شما نمی خواهید که آویز آن باطن گریبان خرقه شما قرار گیرد . گوشواره


به طور کلی در حالتی که دارنده جثه ای والا و قد بلند میباشید می بایست از گردنبندهای بلندتر از ارتفاع 45 سانت به کارگیری فرمائید ، در‌صورتی‌که قدی کوتاه دارید گردنبندهای V شکل قد شما را بلندتر سناریو خواهد داد . چنانچه دارای قدی متوسط هستید تقریباً می توانید از هر نوع گردنبندی با هر ارتفاعی به کار گیری کنید اما دقت داشته باشید که استعمال از گردنبندهایی که بر روی خط سینه قرار می گیرند توصیه نمی شود . 


افرادی که دارنده چهره بیضی صورت می باشند می توانند از هر جور گردنبندی به کار گیری نمایند . برای فیس های گرد ، گردنبندهایی در میان 70 تا 80 سانت توصیه می شود و برای صورت های دوکی صورت گردن بند هیا خفتی زیاد مناسب خواهد بود . برای رخ های مستطیل شکل و کشیده هم گردنبندهای کوتاه و خفتی مطلوب می باشد چون امداد می نماید تا صورت کوتاه تر به نظر برسد . همینطور برای این فیس ها ، گردنبد های U شکل نیز مطلوب می‌باشد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.