zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

آخرین جلسه ستاد امپکس ۵ برگزار گردید

به گزارش خبرنگار تارنما صنعت کفش, پایانی گرد‌همایی ستاد برگزاری پنحمین نمایشگاه بین المللی کیف, کفش, چرم و صنعت های وابسته (امپکس۵) باحضور تمامی مسئولین و نمایندگان تشکلهای هفتگانه زنجیره ارزش چرم و کفش و صنایع متعلق در محل دبیر خانه ستاد واقع در اتحادیه کفش دست دوز برگزار شوید . 

در ابتدای این جلسه, حاج فرستاده شجری مدیریت اتحادیه کفشدستدوز و رییس ستاد ، آماری از تعداد غرفه داران داخلی و خارجى ارائه داد . همینطور در این گرد‌همایی آخری هماهنگیها برای دعوت از مسئولین و مهمانان ویژه برای روز افتتاحیه انجام گرفت . 



همچنین قرارداد پخش تبلیغات تلویزیونی پایانی گردید و مقرر شد در روزهای ۱۳, ۱۴ و ۱۵ آذرماه هم این تبلیغات از شبکه های سراسری صدا و سیما پخش گردد . همچنین سیاستی راجع به پوشش خبری نمایشگاه بصورت برنامه زنده از صدا و سیما و همچنین منعکس شدن خبر ها برگزاری نمایشگاه در شبکه های اجتماعی مرتبط با صنعت و سایتهای خبری و روزنامه های مطرح اقتصادی دریافت شوید . 


همینطور در ادامه تهمیداتی برای تبلیغات محیطی نمایشگاه در بخشها صنفی کفش و چرم اتخاذ شوید . 

در ادامه این گرد هم آیی همینطور تصمیمات آخرین برای برگزاری مراسم اختتامیه گرفته شد . 

در انتهای جلسه هم تشکلهای صنعتی و اتحادیه های صنفی عضو ستاد امپکس ابراز امیدواری نمودند تا نمایشگاه امسال هرچه باشکوهتر نسبت به ادوار قبل برگزار گردد . 

وبسایت صنعت کفش نیز امیدوار است امپکس ۵ شایسته ترین نمایشگاه نسبت به عصر های گذشته باشد و رویه برای بازگشت رونق به بازار چرم و کفش مهیا سازد . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.