zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

دیده اونس طلا و جواهرات به جهش کانالی

خرید اینترنتی نقره


معامله‌گران فلز رنگ زرد , آرزو خویش را به اونس از دست نداده‌اند . رویش 5/ 2 درصدی بهای اونس طلا جواهرات در هفته پیشین , به‌ویژه در‌حالتی که تنش‌های ژئوپلیتیک متعلق به کره‌شمالی ادامه داراست , سبب شده که عمده کارشناسان حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران خرد توقع پرورش بیشتر قیمت‌ها را در هفته نو کاری که از روز جاری دو‌شنبه آغاز می گردد , داشته باشند . 

معامله‌گران فلز رنگ زرد , آرزو خویش را به اونس از دست نداده‌اند . پرورش 5/ 2 درصدی بهای اونس طلا جواهرات در هفته قبل , به‌ویژه در صورتی تنش‌های ژئوپلیتیک متعلق به کره‌شمالی ادامه داراست , سبب شده که عمده کارشناسان حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران خرد توقع پرورش بیشتر قیمت‌ها را در هفته تازه کاری که از روز جاری دو‌شنبه آغاز می شود , داشته باشند . 

معامله‌گران فلز زرد رنگ , آرزو خویش را به اونس از دست نداده‌اند . پرورش 5/ 2 درصدی بهای اونس طلا جواهرات در هفته پیشین , به‌ویژه درصورتی که تنش‌های ژئوپلیتیک متعلق به کره‌شمالی ادامه دارااست , سبب ساز شده که بیشتر کارشناسان حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران خرد توقع پرورش بیشتر قیمت‌ها را در هفته نو کاری که از روز جاری دو‌شنبه آغاز میشود , داشته باشند . اما در‌حالی‌که تحلیلگران دیده به عبور اونس از مرز کانالی 1300 دلار دارا هستند , سرمایه‌گذاران خرد برای سرمایه‌گذاری بیشتر , نیازمند اقناع فنی بیشتری می‌باشند . 



نظرسنجی‌های دوقلو 


در نهایی نظرسنجی کیتکو از تحلیلگران در رابطه فرایند کوتاه‌مدت ارزش اونس , 17 نفر کمپانی کرده‌اند که از این فی مابین 9 نفر مساوی 53درصد پاسخ‌دهندگان , ارتقا و 2 نفر هم اندازه 12 درصد , کاهش قیمت‌های کوتاه‌مدت را پیش‌بینی کرده‌اند . 6 نفر متساوی 35 درصد نیز نظری خنثی داشته‌اند . افرادی که حیث خنثی دارا هستند یا این که نوسان قیمت‌ها را محدود یا این که جهت‌گیری بازار را نامشخص می دانند . به طور همزمان , در نظرسنجی کیتکو از مخاطبان که بازتاب‌دهنده لحاظ سرمایه‌گذاران خرد است , ‌ 2153 نفر کمپانی کرده‌اند که از این دربین , 1018 نفر هم اندازه 47 درصد , ارتقا و 661نفر هم اندازه 31 درصد , کاهش قیمت‌ها را در هفته کاری سرازیر پیش‌بینی کرده‌اند . 474نفر مساوی 22 درصد هم نظری خنثی داشته‌اند . درصدهای پیش گفته نشان میدهد که شک وتردید فی مابین معامله‌گران خرد بیشتر از تحلیلگران است , ولی یک نکته دیگر تعداد قابل‌توجه معامله‌گران یا این که کارشناسان خنثی در بازار است . 




تحلیل‌های غیرافزایشی 


اونس هفته قبلی با 31 دلار جهش روی بها 1289 دلار ایستاد تا فقط 11 دلار با مرز 1300 دلار مسافت داشته باشد . با این همگی , ‌ بعضا تحلیلگران معتقدند که طلا جواهرات برای صعود به شبکه فراتر نیاز به عجله تازه‌ای داراست . اوله‌هانسن , مدیر بخش راهکار کالا در «ساکسو بانک» میگوید : «اخیرا دوبار طلا جواهرات را در‌این محدوده دیده‌ایم و اینجانب می‌پندارم اونس به تحریک بیشتری نیاز داراست . آن تحریک می تواند ادامه فروش شدید در بازارهای سهام باشد . » با این تمامی , طلا جواهرات خیر فقط زیر حمایت بعضا داده‌های ضعیف اقتصادی است , بلکه تنش‌های بدون شوخی در میان کره‌شمالی و ایالات متحده هم حمایت کننده فلز زرد رنگ می‌باشند . ولی , کمرنگ شدن تحولات یا این که نرسیدن خبر ها نو میتواند بازارها را متاثر نماید . 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.