zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

گران ترین گوشواره الماس دنیا 45 میلیون یورو فروخته شد

گوشواره 
الماس تا به تا 45 میلیون یورو فروخته شد الماس های "آپولو" و "آرتمیس" که به تیتر سنگ گرانقیمت اصل معرفی گردیده بودند به تیتر یک جفت گوشواره با پباده سازی خوشگل به فروش رسیدند . 

خرید ست نقره شیک

سنگ "آپولو" الماس آبی رنگ رنگ 14 .54 قیراطی و "آرتمیس" الماس صورتی رنگ 16 قیراطی به رویکرد فوق العاده ای با پباده سازی خوشگل به شکل گوشواره درآمده اند . 

این گوشواره های الماس در تاراج "ساتبی" Geneva فروخته شدند . دستنبد نقره شیک


گوشواره الماس 
عکس 
گوشواره الماس آپولو و آرتمیس قیمت "آپولو" 33 میلیون و "آرتمیس" 12 میلیون یورو بوسیله پیشنهاد کننده ای که نامش اعلام نشده میباشد تعیین و خریداری شد . گردنبند نقره
دسته 
های گران‌قیمت گردن آویز عروس شرقی فارغ از اغراق یک عدد از با اهمیت ترین مواردی که آن‌گاه از خرقه عروس به چشم دور‌وبری ها و ولی آقای داماد می آید و می تواند زیبایی عروس خانم را دو چندان نماید به کارگیری از اکسسوری های مختلف و جواهرات او است .گردن بند 
عروس 
عروس خانم ها در مهمترین روز از زندگی خویش که روز عروسی است، بایستی درخشندگی و زیبایی خاصی داشته باشند . جواهرات عروسی از جمله مهم ترین مقتضیات روز عروسی و یکی از عامل ها زیبایی بخش اعظم عروس تلقی می شوند . شما عروس زیبای شرقی بایستی در تعیین جواهر روز عروسی، دقت ضروری را به فعالیت بیاورید . روی سخن ما روز جاری با گردنبندهای مخصوص عروسی در کشورهای شرقی می‌باشد . 
مدال 
عروس 
شیک 
ترین نوع گردن آویز عروس مدال 
عروس 
گردنبند 
زیبای عروس شرقی 
ما یک سری نمونه از طراحی گردنبندهای جذاب و نو که برای برپایی یک مراسم عروسی باشکوه پباده سازی گردیده اند، را به شما ارائه می دهیم . این گردنبندها با سبک شیک و سحرآمیزشان، دقیقا همان چیزی هستند که یک عروس شرقی می خواهد . باید بدانید که جواهرات مطلوب در روز عروسی، قیمت آرایش و چه بسا گل های خامه دوزی گردیده بر روی تور خرقه عروس را دوبرابر می نمایند . 


گردنبندهای شرقی اکثر با الماس های رنگی، بدلیجات ظریف، باگت و مرواریدهای ریز و درشت و نیز مهره های زینتی، صحیح شده و در گونه های متعدد طرح ها و اوزان روانه بازار می شوند . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.