zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

زیباترین مدل های سرویس طلا

تعیین جور خدمت طلا و جواهرات برای خانم ها فراوان طاقت فرسا هست چون بین جور های متنوع و شیکی که در بازار وجود داراست مبتلا سردرگمی میشوند, اول بایستی تصمیم بگیرید که طلا سفید می‌خواهید یا این که طلا و جواهرات زرد اینگونه شاید آسوده تر بتوانید گزینش کنید .FACE 

سرویس طلاها امروزه نگین دار و فارغ از نگین هستند که تعیین آن ها بستگی به ذوق شما دارد, مثال هایی از مدل سرویس طلا و جواهرات های تازه و شیک را در ادامه مشاهده فرمائید که عمده طلا و جواهرات سفید و نگین دار می‌باشند . 

گونه 

سرویس طلا 

مدل 

خدمت طلا جواهرات تازه و شیک سرویس 

طلا و جواهرات بدون نگین 

نوع 

خدمت طلا سوای نگین خدمت طلا جواهرات مشتمل بر گردنبند, گوشواره و دستبند هست درغیر اینصورت در صورتی‌که مدال و گوشواره باشد به آن نیم ست می‌گویند . دسته خدمت طلاهایی که مشاهده می کنید فوق العاده جدید اند و برای نامزدی و عروسی مطلوب و شیک می‌باشند . امروزه عروس خانم ها و کلا همه خانم های ایرانی طلا جواهرات سفید را به طلاهای زردرنگ ترجیح وارد میکنند به همین ادله سرویس طلاهای سپید علاقه مندان بیشتری داراست . 

گونه 

دستبند مرواریدی دخترانه و زنانه جدید مروارید را میتوان یک عدد از ترندهای سال 2018 دانست که از آن برای تزیین مانتو, شلوار, کفش و . . . استعمال می‌گردد . شایسته ترین به کارگیری ای که میتوان از مروارید داشت این می‌باشد که با آن ها دستبند بسازید و از ترند سال در استایل تان به کارگیری نمایید .HYDRATING 

FACE MASKS 

در شرای اهل به کار گیری از اکسسوری ها و دستبندهای شیک هستید خوبتر می‌باشد با مدل دستبندهای مد روز 97 آشنا شوید, دستبندهای مرواریدی جزو شیکترین دستبندهای زنانه و دخترانه می باشند . 


جور 

دستبند مروارید 

مدل 

دستبند مرواریدی نو و شیک دستبندهای مرواریدی طرح های مختلفی دارند از پاراگراف تسبیحی, النگویی, ست با گوشواره, طرح بی نهایت و . . . که گونه های رنگی آن ها نیز وجود دارااست . دستبندهای مرواریدی برای عروس خانم ها هم مطلوب اند زیرا با لباس عروس هماهنگی دارند . 






در صورتیکه به دستبندهای مرواریدی عشق و علاقه دارید میتوانید در پهنا یک سری دقیقه یکی از این دستبندهای خوشگل را برای خویش بسازید , ساخت این دستبندها بسیار سهل می‌باشد و میتوانید به اعتنا به ذوق و سلیقه تان در آن از نگین و وسایل دکوری نیز به کارگیری نمائید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.