zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

مدل انگشتر های تک نگین مد سال 2017

انگشتر 
های تک نگین 2017 امروزه تعیین یک رینگ ی نامزدی مطلوب مضاعف دشوار هست . این که انگشتر نگین داشته باشد یا این که نه، نگین رنگی باشد یا این که نباشد، رینگ نامزدی رنگ سیلور باشه یا این که رزگلد .انگشتر 
اگر عروس اهل مد میباشید و قصد دارید از انگشتر های تک نگین که بسیار منحصربه‌فرد به شخص هستند به کار گیری کنید مورد های متعددی برای این گزینش شما وجود دارااست . 
گزینش 
زیورآلات بر مبنا رنگ پوست قبل از اینکه زیورآلات مناسب خویش را انتخاب کنید ابتدا بایستی بدانید مورد رنگ پوستتان چه‌گونه می باشد؟ پیدا کردن مورد رنگ پوست به هیچ عنوان طاقت فرسا نمی باشد . گردنبند نقره

زیورآلات معمولاً ظاهر شخص را شیک می نماید البته اگر در استعمال درست از آنان توجه نکنید، جذابیتی نخواهند داشت . در اینجا رویه های گزینش زیورآلات که مناسب پوست و لباستان باشد ارائه شده می‌باشد . 

گزینش 
زیورآلات 
راهنمای 
انتخاب زیورآلات مناسب رنگ 
پوست و تشخیص آن با استفاده از رگ ها پیش 
از هر چیز بایستی تشخیص دهید که پوست تان در چه طیف رنگی قرار دارد: به رگ های روی مچ دستتان نگاه کنید . اگر آبی/ بنفش است، رنگ پوست شما در طیف سرد (متمایل به آبی) قرار دارد . 
در صورتی‌که رگ های شما سبز بود، رنگ پوست شما در طیف رنگ گرم (زرد) قرار دارااست . در افراد با رنگ خنثی تشخیص فی مابین سبز و آبی رنگ مشقت بار می باشد . گوشواره نقره

رنگ 
های گرم رنگ های گرم از رنگ هایی مثل زرد، طلایی، قرمز‌رنگ و صورتی ناشی می شوند و در‌صورتی‌که پوست بدن شما دارنده بدن گرم است، پس باید به سراغ جواهراتی بروید که در این طیف رنگی قرار داشته باشند . 
در واقع رنگ طلایی شایسته ترین دوست شماست . اما الماس نیز که سفید است هم مطلوب تان می باشد . 
رنگ 
های سرد رنگ های سرد کاملاً عکس رنگ های گرم می باشند . آن ها در طیف رنگی آبی، سبز و نقره ای می باشند و جواهراتی که در این دامنه از رنگ ها قرار دارند، برای شما دوچندان مناسب می‌باشند و شما را دیدنی می نمایند . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.