zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

اهمیت رنگ پوست در انتخاب جواهرات مناسب

درصورتی که که رگ های دستتون سبز رنگه، شما دارای رنگ پوست گرم هستید و رنگ موهای شما احتمال دارد قهوه ایی روشن یا این که بلوند روشن و رنگ دیده هاتون هم به احتمال مضاعف آبی‌رنگ روشن، سبز و یا این که فندقی ست . همچنین در صورتی‌که بدن رنگی پوستتون آبنوسی رنگ ( مشکی) و یا نسکافه ایی رنگ است یعنی شما دارای رنگ پوست گرم می‌باشید . 



در صورتی که هیچ کدوم از ویژگی ها این دو مدل رو ندارید یعنی دارای رنگ پوست خنثی میباشید و عمده خصوصیات مجموعه خنثی به سمت تیم رنگ پوست سرد متمایل هست . 

فرق 

الماس و برلیان در چیست؟ آیا الماس همان برلیان هست ؟خیر ! ابتدا الماس ها از معادن استخراج شده و سپس به کشورهایی مانند بلژیک فرستاده میگردند تا در آنجا به انواع متفاوت تراش بخورند .FALL 

SEASON SKINCARE ROUTINE 

هم اکنون این الماس ها بسته به تراش خویش , نام یگانه خود را دارند که ازاین در میان میتوان تراش برلیان , مارکیز , پرنس و باگت را نام برد . 



با همگانی شدن به کار گیری از طلا و جواهر و همینطور سایر زیورآلات، گهگاه به کار گیری خطا از اصطلاحات در در میان اشخاص شاغل در این مسئله چشم می شود که این غلط عمدتا از نا دانایی بعضا از اشخاص نشات گرفته که متاسفانه این نادرست به عموم مردم نیز سرایت کرده است . یکی از این اصطلاحات نادرست، استعمال از عبارت برلیان برای سنگ قیمتی الماس می باشد که در ادامه هر یک را به درستی توضیح می شود . نهایی خبر در این بخش در قضیه تفاوت الماس و برلیان اکثر سخن می کند . 


شناخت 

با برلیان Brilliant برای درک تفاوت الماس و برلیان برلیان نوعی تراش میباشد که برای سنگ الماس به کار گیری می‌شود . این دسته تراش فرزند تراشی می باشد به اسم تراش سوییسی که برای اشکال و اقسام سنگهای گوناگون در پیشین به کار گیری می گردیده می باشد . 

در تراش برلیان امروزه کارایی بر آن است که هر چه بیشتر از قبلی جلوه های بصری سنگ الماس را به نمایش بگذراند و زوایا و دسته برش را به شکلی تهیه نمایند که نور و روشنایی وارده گردیده به سنگ الماس با صفحه ها بیشتری از سنگ برخورده کرده و در پایان به دیده ما بازخورد نماید . برای دست یافتن به این مساله محققان شرکت های گران قدر آمریکا و بلژیک همیشه برای بهتر کردن نوع تراش الماس ها همت می نمایند و سال به سال استاندارهای جدیدی را برای اینکار ارائه می دهند . 

و در اصل تراشندگان الماس چه افرادی که به خط مش سنتی مباردت به تراش الماس میکنند و چه اشخاصی که با دستگاه های پیشرفته، بایستی در ادامه این استاندارد باشند . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.