zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

نقره


در قبل از کلمه و واژه سیم برای نقره استفاده میشد . پژوهش ها محققان نشان داده است که استفاده از تزئینات نقره در معالجه بیماری‌های جسمی و کم عقل اثرگذار است . نقره خواص آهسته چکیده برای تن دارااست به همین علت در طب سوزنی شرق از سوزن‌هایی از جنس نقره برای معالجه بیماران استفاده می گردد . محققان به اشخاصی که از عصبانیت و تندخویی سختی میبرند پیشنهاد می کنند که از نقره استفاده نمایند . 

خرید اینترنتی نقره

نقره یکی‌از فلزات گرانبهاست که عنصری شیمیایی آن Ag میباشد . 

این فلز سفیدرنگ و درخشان است و دارنده میزان بالایی از رسانایی گرمایی و رسانایی الکتریکی است به همین علت در صنعت کاربرد بالایی داراست . از سایر کاربردهای آن ساخت جواهرات و اثاثیه دکوری است . 

در پیشین از واژه و کلمه سیم برای نقره استفاده میشد . پژوهش ها محققان نشان داده است که استفاده از تزئینات نقره در معالجه بیماری‌های جسمی و خل وچل موءثر است . نقره خواص آهسته گوشه ای برای تن دارااست به همین جهت در طب سوزنی شرق از سوزن‌هایی از جنس نقره برای معالجه بیماران استفاده می گردد . پژوهشگران به اشخاصی که از عصبانیت و تندخویی مشقت میبرند توصیه میکنند که از نقره استفاده نمایند . 

وسیع ترین آفریننده نقره در عالم مرزو بوم مکزیک میباشد و کشورهای پرو و چین بعداز آن قرار میگیرند . 

خاصیت درمانی نقره : 


خواص زیاد حیاتی نقره خواص میکروب کشی آن است به همین علت است که آبی‌رنگ جان دار در ظرف نقره هیچ گاه آلوده و کثیف نبوده و همواره سوای باکتری میباشد . این مورد نیز به دلیل وجود یون‌های نقره در باطن آب است . 

از سایر فواید اثرگذار نقره می‌توان به معالجه ناراحتی‌های مرتبط با اختلالات گوارشی اشاره نمود . همینطور به تن امداد می نماید تا طعام را به راحتی هضم نماید . از نقره برای معالجه لاغری , سوزش قلب و مشکلات کیسه صفرا هم استفاده می شود . 

روایات و احادیث شرعی : 


رسول ( ص ) و امامان معصوم هم از نقره استفاده می کردند . 

و همینطور امیر المومنین علی ( ع ) میفرمایند : به جز انگشتری نقره چیز دیگری در دست نکنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.