zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

ترفند بی آلایش برای سپید کردن انگشتر نقره اکسید شده


زیورآلات نقره سیاه شده را چه گونه منزه کنیم 

خرید اینترنتی نقره

استفاده از نقره و زیورآلات نقره ای یک سری سالی است که مورد دقت بخش اعظمی از خانم ها و آقایان قرار گرفته است . یک کدام از مهمترین معضلاتی که جواهرات نقره ای با آن مواجه اند سیاه شدن آنها بعداز یک مقطع کوتاه است . نقره 


انگشتر نقره سیاه شده را با این روش ها سپید نمائید 


1 . پودر اتومبیل لباسشویی 

یک کاسه میانگین را با ورق آلومینیوم بپوشانید و داخل آن را با آب داغ لبریز نمایید . یک قاشق غذاخوری پودر لباس شویی را در آب حل فرمایید . نقره را به دوران یک دقیقه در آب قرار دهید و آن‌گاه شسته و کم آب نمائید . 


2 . سس گوجه خارجی 

کمی از سس گوجه را بر روی حوله زده و آن را بر روی نصیب هایی از نقره که سیاه شده‌است می مالیم . در صورتی‌که با این عمل نقره درخشان نشد قسمت های سیاه را به دوران 15 دقیقه با سس بپوشانید و بعد از آن با یک دست قابل انعطاف منزه کرده , شستشو داده و کم آب نمائید . میتوانید برای نظافت کردن درزها از مسواک قابل انعطاف استفاده فرمائید . 


3 . نشاسته ذرت 

خمیری از نشاسته ذرت و آب میتواند درخشش را به نقره های شما بازگرداند . این خمیر را با یکدست مرطوب بر روی نقره قرار دهید . مجال دهید تا کم آب شود و آن‌گاه با یک حوله چغل آن را منزه فرمائید . 


4 . خمیردندان 

یه خرده خمیردندان را روی پارچه ای زده و بر قسمت های تیره نقره بکشید . بعد بخش هایی که با خمیردندان پاک شده را تمیز و کم آب نمایید تا درخشش آن را با چشمان خویش مشاهده کنید . 


نقره 


همینطور بخوانید : 8 ترفند بی آلایش و تعجب آور برای کاهش وزنتان 

شیوه نظافت کردن جواهرات نقره 


5 . شیشه تمیز کن 

شیشه تمیز کن را روی پارچه یا این که مسواکی اسپری کرده و از آن برای پاک کردن نقره استفاده فرمائید . با این عمل نقره شما نظیر روز اولیه درخشان و براق خواهد شد . 


6 . قابل انعطاف کننده موی 

همه مواد ذکر شده تا اینجا برای درخشان کردن نقره های تیره و سیاه شده به عمل برده می گردند . ولی برای جلوگیری از سیاه شدن نقره هم میتوانید پاره ای قابل انعطاف کننده گیسو را بر روی نقره پاک مالیده و بگذارید کم آب شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.