zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

گوشواره نقره

گوشواره نقره ، بخشی دائمی و جدایی ناپذیر از شکوه زنانه و لطیفی است که به پوشاک و آرایش زیبای شما جلوه‌ی خاصی می‌بخشد. از طرف دیگر باید گفت، خانم‌ها بنا به نوع سلیقه و پوشش خود علاقمند به استفاده از نوع خاصی از گوشواره هستند. شاید باور نکنید اما امروزه، گوشواره تنها زیور خاص خانم‌ها به حساب نمی‌آید و برخی آقایان هم به این جواهر توجه نشان داده‌اند.

با توجه به گوناگونی طرح و مدل گوشواره‌ها، بهتر است بدانید هر نوع ظاهر، قامت، و چهره‌ای که داشته باشید، بی‌تردید می‌توانید گوشواره‌ای بیابید که شما را برازنده‌تر و چشمگیرتر نشان دهد. در این جا به بررسی برخی از محبوب‌ترین مدل‌های گوشواره می‌پردازیم:

گوشواره‌ی میخی :

این نوع گوشواره ساختاری ساده و استوار داشته و برای هر نوع چهره‌ای مناسب است. گوشواره‌ی میخی بدون آن که بیش از اندازه فاخر به نظر برسد، به ظاهر شما جلوه‌ای ویژه می‌بخشد. این جواهر با هر لباسی مناسب بوده و جزو قطعاتی است که بهتر است حتماً داشته باشید.

این مدل گوشواره دارای تنوع زیادی است. از گوشواره‌های مروارید کلاسیک گرفته تا قطعات ریز و کوچک و زیبا که برازنده‌ی هر چهره و سبکی هستند. امروزه، استفاده از گوشواره‌های میخی لنگه به لنگه و نامتجانس نیز بسیار مرسوم است!

گوشواره‌های حلقه‌ای :

در طول دهه‌ی ۶۰ میلادی این نوع گوشواره از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بود. گوشواره‌ی حلقه‌ای هنوز هم زیوری کلاسیک محسوب می‌شود. این جواهر به چهره‌ی شما جذابیت خاصی می‌بخشد و این امکان را ایجاد می‌کند که بی هیچ تلاشی شیک به نظر برسید. افراد مشهور و بلاگرهای دنیای مد متفقاً بر این عقیده هستند که استفاده از این گوشواره‌ها می‌تواند کمی رمز و راز و پیچیدگی را به پوشش شما اضافه نماید.

امروزه، گوشواره‌های حلقه‌ای را کمی باشکوه‌تر و خاص‌تر از یک حلقه‌ی ساده درست می‌کنند. البته هنوز هم می‌توانید آن حلقه‌های طلایی که قاب زیبایی در اطراف گوش‌های شما به وجود می‌آورند را پیدا کرده و از آن‌ها استفاده نمائید. اما، این گوشوار انواع دیگری نیز دارد که برخی از آن‌ها مزین به جواهرات گوناگون بوده و بسیار هم زیبا و درخشان هستند. برخی هم بسیار بزرگ بوده و تا شانه‌ها امتداد پیدا می‌کنند. بعضی از آن‌ها نیز درواقع اصلاً دیگر حلقه‌ای نیستند. بلکه اشکال هندسی جالب و متنوعی هستند که جلوه‌ی خاصی دارند.

گوشواره‌ی آویزان :

این گوشواره‌ها رسمی‌تر از مدل‌های پیشین بوده و مناسب اوقاتی هستند که می‌خواهید ظاهری رسمی و فوق العاده داشته باشید. این نوع گوشواره دارای طرح‌های گوناگونی است که آویزهای اشکی، ساده، زنجیری و چلچراغی از آن جمله هستند. گوشوار آویزان ظاهری جذاب و دیدنی ایجاد می‌نماید.

البته لازم است در انتخاب گوشواره و مخصوصاً گوشواره‌ی آویزان، فرم و حالت چهره‌ی خویش را نیز در نظر داشته باشید. آویزهای اشکی و بلند بیش‌تر مناسب چهره‌های زاویه‌دار هستند. از طرف دیگر، افرادی که صورت گردی دارند بهتر است از قطعات باریک و بلند و یا زاویه دار استفاده نمایند تا ظاهر جذاب‌تری داشته باشند.

برخی از گوشواره‌های آویزان، بسیار خاص بوده و توجه‌ها را به شما معطوف می‌کند. این نوع جواهر، معمولاً بزرگ و طرح‌دار است. می‌توانید آن‌ها را با لباس‌های ساده‌تر و عادی‌تر همراه نمائید. این زیورآلات، گاهی از سنگ‌های رنگی و طرح‌های گل‌دار و شلوغ بهره گرفته‌اند. بهتر است در هنگام استفاده از این نوع جواهر، از زیورآلات دیگری استفاده ننمائید. چون خود آن‌ها به اندازه‌ی کافی جلوه دارند و اگر با گردنبند و اشیاء دیگر همراه شوند، جلوه‌ی خود را از دست داده و ظاهر شما را بیش از اندازه شلوغ نشان می‌دهند.

یکی از روش‌های خلاقانه‌ی استفاده از این جواهرات این است که تنها یک لنگه از آن‌ها را به گوش بیاویزید. برای گوش دیگر هم می‌توانید از یک گوشواره‌ی میخی ساده استفاده نمائید. موهای خود را به شیوه‌ی زیبایی درست کرده و برای شنیدن تعریف و تمجید دیگران آماده باشید!

گوشواره‌های گیره‌ای:

این نوع گوشواره معمولاً مخصوص کسانی است که گوش‌های خود را سوراخ نکرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.