zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

شروعی دوباره برای کفش بلاّ

محمدیان ادامه داد: در درحال حاضر حاضر مجموعه کفش بلاّ با بازگشایی دوباره چندین شعبه، یک کانال فروشگاهی گسترده و توانمند با ۴۶ شعبه فعال در سراسر سرزمین است . 

خرید ست نقره شیک

مدیر توسعه بازار این تیم با اشاره به راهبردهای جدید مدیریتی ابلاغ کرد: بسط بازار، توسعه و گسترش محصول، نفوذ در بازار و یا تنوّع یک عدد از انواع راهبردهای مقابل محسوب میشد که در نهایت برای تحقق آن‌ها و با نگاه بازاریابی مدرن، بخش‌بندی جدید مشتریان بلاّ تعیین شد و بازار هدف نوین شناسایی و عملکرد شد تا کمپانی در حالت تازه جایگاه‌یابی شود . 

دستنبد نقره شیک

به گفته وی، اقدامات اجرایی از برنامه توسعه، در پنج فصل دسته‌بندی شد و شرکت تدریجا در مسیر گسترش قرار گرفت . ولی لازم است هرگاه در زمینه بسط حرف می کنیم به معنا رشد و تفاوت آن با بسط اشاره کنیم؛ در ادبیات مدیریتی، رویش یک مفهوم صرفاً کمّی است که قابلیت عقب‌گرد داراست ولی توسعه یک معنا کیفی و کمّی می‌باشد که بازگشت‌ناپذیر بوده و می تواند صعود را گارانتی کند؛ محورهای پنج گانه تحول مارک بلاّ طبعا اقداماتی از فرآورده توسعه و گسترش هست که قادر است دوام و پیشرفت این کمپانی را حتی در بحران‌های بعدی ضمانت نماید . 

گردنبند نقره


رئیس گسترش بازار کفش بلاّ در زمینه بسط این کمپانی اضافه‌کرد: علاوه بر توسعه جغرافیایی و افزایش تعداد شعب، ارتقای کیفیت مواداولیه محصولات، تامین کالای به‌روز و جوان‌پسند و اعتنا به طرح‌های ‌روز، قیمت‌گذاری حداقلی متناسب با موقعیت اقتصادی جامعه، فعال‌سازی خدمات پس از فروش و چند راهبرد دیگر از جمله تلاش‌های مدیران و پرسنل کفش بلاّ برای تامین رضایت مشتریان است و ظاهراً قرار می‌باشد کفش بلاّ در اسفندماه امسال هم یک غافل‌گیری خوشحال‌کننده دیگر برای مصرف‌کنندگان داشته باشد . 

گوشواره نقره

این 

شرکت توانسته از شهریور ۱۳۹۴ تاکنون ۱۰۰ درصد افزایش سودآوری داشته باشد و در حالا حاضر ۲۱ شعبه در استان تهران و ۲۵ شعبه در سایر استان‌ها داراست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.