zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

تست تشخیص نقره اصل

شاید شما یک قطعه زیورآلات از دکان های آنلاین خریداری کردید یا احتمال دارد دوستتان یک قطعه نقره پیدا کرده و از شما درخواست می نماید که مشاهده کنید این قطعه نقره اصل می باشد یا این که طرح نقره ! بدین ترتیب لازم تست تشخیص نقره اصل را بدانید . نقره یک فلزی می باشد که کاربرد وسیعی دارد، از گزاره در صنعت جواهرات و زیورآلات، ساعت سازی، اثاثیه تزیناتی منزل و … به فعالیت برده می شود . نقره تمام عیار 92 .5 درصد از نقره و 7 .5 درصد از سایر فلزها (در جایگاه نخستین مس) ساخته می شود . نقره خالص قابل انعطاف و آسیب پذیر می‌باشد و معمولا نقره ناب نامیده می شود . بعضا بعضی تولیدها که خود را جای نقره دارای اهمیت معرفی می کنند با لایه ای نازک از نقره اصل پوشش داده می شود . در این مقاله عملکرد گردیده میباشد که راه و روش هایی را برای تشخیص نقره اصل از نقره بدل یا همان تست تشخیص نقره اصل را برای شما دوستان بازگو کنیم . 
آزمایش 
تشخیص نقره اصل از بدل برای تست تشخیص نقره اصل خط مش ها و تست های مختلفی وجود دارااست که در این بخش سه قضیه از سهل وآسان ترین و به اصطلاح دم دست ترین راه و روش های تشخیص نقره ی کلیدی را محاسبه می کنیم . 

به عیار حک گردیده بر روی نقره نگاه فرمایید . 
زیورآلات و اکسسوری های نقره با یک مهر حک گردیده در بین المللی شناخته می شوند . البته این دلیل حتمی بر نقره بودن نیست، و ممکن می باشد قطعه نقره ای مهر حک گردیده نداشته باشد البته نقره اصل باشد . 

عیار حک گردیده بر روی نقره را تحلیل کنید . با استعمال از یک ذره بین، نقره ای که در دست دارید را بزرگ نمایی نمائید و نگاه کنید . فروشندگان در میان المللی مهرهایی با اعداد 925،900،800 را بر روی نقره حک می نمایند . 
ا 
تست 
اصل بودن نقره ین اعداد درصد خالص بودن نقره را نشان وارد می کنند .925 یعنی 92 .5 درصد از نقره خالص می باشد . 900 و 800 یعنی 90 درصد یا این که 80 درصد از نقره خالص به کار گیری گردیده میباشد . 

با به کارگیری از آهن ربا تست فرمائید . 
با استفاده از یک آهن ربای کار کشته (مثلا آهنربای فولادی) می توانید این تست را انجام دهید . نقره اساسا فلز پارامغناطیس است و از خویش خاصیت ربایش ضعیفی نشان می‌دهد . اگر آهن ربای شما به طور حاذق به قطعه نقره بچسبد می بایست پی موفقیت این که قطعه یا این که نقره خالص نمی باشد و یا ناخالصی متعددی دارد . به خاطره داشته باشید که فلزهای دیگری هم می‌باشند که خواص مغناطیسی ندارند، یعنی جذب آهنربا نمی شوند . پس از این تست به تنهایی نتیجه گیری نکنید و به همپا بقیه شیوه های تشخیص اصل بودن نقره به کار گیری نمایید . 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.