zivarallat

zivarallat

zivarallat

zivarallat

نکته کاربردی که در به کارگیری زیورآلات بایستی بدانید

15 
نکته کاربردی که در به کارگیری زیورآلات بایستی بدانید (3/3) 
ممکن است 
به لحاظ بیاید که جواب این سوال به طور کامل مشخص و معلوم است،هنگامیکه مسئله تعیین زیور الات مطلوب می‌باشد که با لباس و استایل شما هماهنگی بی نقص را داشته باشد گزینش شما چیست؟ 
اما جواب این سوال مدام مشخص و بی آلایش نیست . نگران نباشید ما در این بخش هم پا با 15 نکته حیاتی به شما در گزینش درست یاری می کنیم . 


11 
–از انگشترهای جلوهگر و نمایان به کارگیری کنید: 






رینگ های چندتایی بطور مشخص می توانند گزینه های مختلفی را برای گزینش در اختیار شما قرار دهند .شما چه بسا می‌توانید برای به دست اوردن استایلی مینیمال و بی آلایش گاهی از یک یا دو عدد از آن ها استفاده فرمائید . 







کارایی فرمائید ادغام مناسبی از رینگ های خویش تولید نمایید و برای این کار رنگها،بافت ها و نگین های متعدد را در لحاظ بگیرید . 



12 
– گردن بند را با گردن و یقه جامه هماهنگ کنید: 
گردنبندهای استاندارد گردنبندهای با طول 45 سانتی متر می‌باشند که به طور کلی برای کلیه شرایط ها مناسب می باشند در این ارتفاع ، گردنبند معمولا بالای گریبان جامه قرار می‌گیرد .در شرای شما قد بلند می‌باشید یا این که گردن بلندی دارید گردنبند های با طول 55 سانتی متر برای شما استاندارد می باشند . 







13 
– آیا واقعا باید از مدال استعمال کرد؟ 
گهگاه نداشتن گردنبند بهتر می باشد .در حالتی که از گوشواره هایی دوچندان بولد و جلوه گر به کارگیری می فرمایید نداشتن گردن بند خوبتر می باشد .همچنین در صورتیکه لباسی با یقه زیاد ذیل و یا این که لباسی تماما یقه بسته استفاده می‌کنید نداشتن گردن آویز ایده مناسبتری است . 











14 
– چه‌طور زیورآلاتی را که دوستشان دارید ست کنید؟ 
آیا شما هم زیورآلاتی دارید که دوست داشته باشید دائما و در تمامی جا از آن به کار گیری کنید؟ مطمئنا کلیه ما چیزهایی داریم که برایمان معنا و احساسات متفاوتی به یار دارا هستند و به همین حافظه دوست داریم همیشه همراهمان باشند .ولی 
چطور آنان را با ظواهر و لباس خود ست کنیم؟ 




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.